2016. július 28., csütörtök

# barátság # blog

Zoe Sugg: Girl online


A 25 éves Zoe az Y generáció nemzetközi sztárja, aki Zoella néven pár éve indított divat- és sminktanácsadási csatornát a YouTube-on. Korosztályából sok lány őt tekinti legbizalmasabb barátnőjének, akivel fiúkról, családról, suliról és divatról, szerelemről és félelmekről is őszintén lehet beszélni. A Girl Online megdöntötte a megjelenés hetében legjobban fogyó könyv eddig világrekordját, 35 országban vehetik kézbe a rajongók. 
Pár megdöbbentő adat Zoelláról:
3 millió Twitter követő, 3.5 millió Instagram követő, 7 millió YouTube feliratkozó, 2 millió Facebook like.
A brit kisvárosban élő Penny Porter úgy akarja legyőzni szorongásos rohamait, hogy blogot indít, és ismeretlenekkel osztja meg érzéseit, gondolatait. GirlOnline álnéven bele is vág, de egy szerencsétlen baleset elrettenti a folytatástól.
Penny és családja a karácsonyt New Yorkban tölti, ahol a lány megismerkedik (és fülig beleszeret) egy izgalmas és sármos zenész srácba. Pár nap alatt megfordul velük a világ, Noah a legjobb dolog, ami Pennyvel történhet, és a lány azonnal világgá is kürtöli újdonsült boldogságát a blogon… csak azt nem sejti, hogy ezzel lavinát indít el, és nemsokára több ellensége lesz, mint ahány barátja…

Vajon megbízhatsz a legjobb barátodban, ha a szerelem a tét? És a szerelmedben, ha a boldogság?


Bevallom, hogy Zoelláról a könyv magyar megjelenése előtt nem is hallottam. Ennek ellenére kíváncsi lettem a fülszöveg alapján. 


Mit is vártam tehát a fülszöveg alapján?


Ezt:


- Blog, blog és még több blog, titkok és tapasztalat
- New York minden mennyiségben
- Romantika, de nem a csöpögős fajtából
- Egy trendi csaj szemén keresztül a világ


Mostanra be kellett látnom, hogy túl nagyok voltak az elvárásaim, mert a kis tingli-tangli regényke egyáltalán nem tudott lekötni. Úgy gondolom, hogy a 13-14 éves korosztályt talán még el lehetett volna kábítani egy ilyen semmitmondó olvasmánnyal, de sajnos, vagy nem én ebből már kinőttem. 


Amit kaptam:


-Klisék, sok
-Unalom
-Bugyuta történetecske
-Unalom, ja, hogy ezt már írtam? Ebből is látszik, hogy untam


A csini külsővel lehet, hogy nagyon el lehet adni magunkat a Youtubon és egyéb közösségi oldalakon, de a könyvírás az már egy picit más téma, mint ahogy most be is bizonyosodott. 


Miután elolvastam a könyvet el bírom képzelni, hogy nem Zoella írta a regényt, csak éppenséggel vele most minden, de szinte tényleg minden eladható. Jött egy író és összedobált pár bevált témát, mint szipi szupi család, esküvő, meleg barát, közösségi oldalak, blogolás, New York, csini és fiatal csajszi, jóképű srác és egy csipet romantika, de sajnos emögött tartalom már nem igazán volt. 


Személy szerint nekem nem jött át Zoella kisugárzása, vagy bája a könyvön keresztül, a csatornájához pedig már idősnek érzem magam, nekem túl szirupos az egész. 





Ettől függetlenül nem szeretnék senkit eltántorítani a könyvtől, mert lehet, hogy csak számomra volt túl sok és túl bájoska. Pfff.......



Ja és nem volt véletlen a bejegyzésben a sok -ka, meg -ke végződés. :)

5/2, de csak azért, mert volt benne New York (szívem csücske, bakancslistám sztárja) és egy-egy poént is sikerült összehozni, azt díjaztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates