2016. május 24., kedd

# romantikus # szórakoztató irodalom

Julianne Donaldson: Edenbrooke

Ez a könyv a Könyvklub - Tavasz kihívásán keresztül jutott el hozzám.

Régi korban játszódó, romantikus regény, kis krimi szállal fűszerezve - ez Julianne Donaldson Edenbrooke című regénye, amely könnyed, kellemes kikapcsolódás, és amelyet minden lánynak bátor szívvel ajánlok!

A főszereplő, Marianne az unalmas Bath-ból a vidéki birtokra, Edenbrooke-ba utazik, nővére (iketrestvére), Cecily után. Nagyanyja komoly "feltétellel" engedi el.
Már az úton izgalmak történnek és feltűnik egy rejtélyes férfi a fogadóban. Kiderül, hogy ő Philipp, akitől a birtokon sem tud "megszabadulni". Bár a férfira Cecily vetette ki a hálóját, éppen ezért Marianne folyamatosan agyal, és győzködi magát, mert - bár nem volt felhőtlen a gyermekkoruk - nagyon szereti a nővérét. 
A birtokon kellemes az élet, lovagol, sakkozik, társadalmi életet él, bálra készül - zajlanak a hétköznapok. Mindeközben a múltról, a lányok édesanyjáról és édesapjáról is kiderülnek szomorú események, amelyek a mai napig megviselik Marianne-t.
Szimpatikus volt nekem a főszereplő lány, teljesen átéltem a vívódását, és nagyon drukkoltam, vajon mi lesz Philippel. Az írónő nagyon jól húzta-halasztotta a szálakat és fokozta a történéseket.
Természetesen a vége fele is tartalmaz a könyv krimibe illő izgalmakat, így valóban egy jól összetett, kellemes kis történet kerekedik ki a bonyodalmakból.

Mary Mull, a nagy sikerű szerző, Brandon Mull írta a a regényről:
Szívmelengető szerelmi történet. Szinte faltam a sorokat. Romantikus lelkeknek egyenesen kötelező!

A könyvet több fajta borítóval is megtaláltam a neten (én e-book formátumban olvastam), a magyar fine selection kiadáson egy fekete ruhás hölgy látható - de nekem jobban tetszik az, amit ide is kitettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates