2016. február 25., csütörtök

# erotikus # new adult

M. Leighton: Down to You – Rajtad áll

Eredeti címe: Down to You (2012.)
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó (2014.)
Sorozat: Rossz fiúk
Oldalszám: 264
Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.



Rossz fiúk #1.

Este volt már amikor nekikezdtem a könyv olvasásának, de annyira elkapott a láz, hogy másnapi korán kelés ide-vagy oda, több, mint 100 oldalt faltam be, egyszerűen nem tudtam letenni. 
Nagyon bejött Olivia vívódása a két teljesen különböző testvér között, kíváncsi voltam, hogy végül ki mellett fog dönteni. Bevallom nektek, én végig Cashnek szorítottam. ;o) Pedig nem vagyok oda a rossz fiúkért, sőt, engem inkább a tipikusan jó fiúk vonzottak mindig, lehet, hogy pont emiatt szorítottam a rossz fiúnak.

"Minden tyúknak kell egy kakas, de csak a nagyon különleges tyúk boldogul kettővel."

Aztán úgy alakult, hogy pár napig nem volt lehetőségem folytatni a könyvet és utána valahogy az olvasási láz is csillapodott. Izgalmas történet, de igazán csak addig tudta fenntartani az érdeklődésemet, amíg nem jöttem rá a „titokra” és hát bizony jóval korábban sejteni kezdtem az igazságot, mint ahogy erre Olivia rájött. Jobban belegondolva már az elejétől kezdve bennem volt a kérdés: biztos minden úgy van, ahogy látjuk? Így aztán amikor összeállt a kép, nem éreztem se döbbenetet, se semmit, annyira egyértelmű volt, hogy az lesz, ami.
Ami meglepetést okozott, az a vége. Kicsit furcsálltam is az olvasása során, hogy van folytatás, mert nem értettem mit lehet majd még ezen folytatni, de persze a szerző megoldotta, hogy legyen mit. ;o)

Olvasmányos, jól megírt történet, de számomra kb. a közepétől lefelé ívelt a cselekménye. Ettől függetlenül mindenkinek ajánlom, aki kedveli a romantikus-erotikus történeteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates