2015. november 22., vasárnap

# Niki # YA

Anna Banks: Poszeidón

Szirénia öröksége #1

Amilyen nagy hévvel estem neki a YA regényeknek kb. 2-3 évvel ezelőtt, ugyanannyira csökkent a vágyam az utóbbi időben, hogy olvassam őket. Amiért mégis a könyvtár polcán ezért a könyvért nyúltam az az volt, hogy bevillant milyen sokan pozitívan nyilatkoztak róla. Így hát leemeltem, hazavittem, nekiálltam, aztán pár nappal később be is fejeztem.
Aranyos kis tini olvasmány szirénekről, romantikáról, titokról, tipikusan olyan story, amit kellemes olvasni, de így jó pár nappal a befejezte után túl részletesen fel se tudom már idézni magam előtt, hogy miről is olvastam benne. Annyi maradt csak meg bennem élénken: tetszett amíg olvastam, kellemes volt, nem hibátlan, de jó volt. Viszont a vége! Na igen, az győzött meg arról, hogy a folytatással is egyszer mindenképp próbát kell tennem, mert naná, hogy úgy ért véget, ahogy arra számítani totál nem számítottam.

"Emma barátnőjével, Cloe-val nyaral a tengerparton, amikor egy aprócska baleset során megismerkedik a jóképű Galénnal. Ez a találkozás valóban a véletlen műve? Emmának nincs lehetősége ezt kideríteni, mert egy tragédia beárnyékolja ottlétüket. A lány, miután hazatér, nem képes egykönnyen túltenni magát a traumán. Ekkor váratlanul ismét fölbukkan az ibolyakék szemű idegen. Galén, a szirén herceg a szárazföldön kutat egy lány után, akiről azt hallotta, hogy talán ő az utolsó élő szirén, aki egyesítheti a tenger mélyén élő két uralkodóházat. Bár erőteljes kötődésük azonnal érezhető, Galén még sincs teljesen meggyőződve róla, hogy Emma az, akit keres. Végül a sok bizonyíték meggyőzi, hogy csakis Emma és különleges képessége mentheti meg a herceg országát. Galénnak szüksége van a lány segítségére – bármilyen kockázattal jár is. Vajon képes lesz Emma beváltani a hozzá fűzött reményeket? És vajon összefonódhat két ennyire különböző világ?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates