2015. augusztus 19., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 148.

Lassan véget ér a nyár, mindenki visszatér szabadságról, nyaralásból - aki nem jutott el sehova, talán annak is sikerült kicsit kikapcsolódnia.

Milyen könyveket olvastál idén nyáron? Mondjuk június 1-től mostanáig? Ezek közül melyik tetszett a legjobban?

Törpilla: Idén nyáron elég lassan haladtam eddig az olvasással.

Jodi Picoult: Törökény, Barbara Vine: A születésnapi meglepetés és Katie Fforde: Szerelmes levelek című könyvek szerepelnek eddig a listámon. 

Ebből a három könyvből a legjobban a Szerelmes levelek tetszett a legjobban, a Törékeny pedig a legkevésbé.

 Remélem, az augusztusi 2 hetes szabadságomon tudok olvasgatni.


Eszter: Én elég sok könyvet olvastam idén nyáron, hálistennek :)



Legjobbat nem tudnék kiemelni, mert sok jó könyvet olvastam, de amik nagyon, nagyon tetszettek:
  • E. L. James - Grey
  • Árvay Gréta - Elmerülve
  • Josh Malerman - Madarak a dobozban
  • Kiera Cass - The Heir
  • Sue Monk Kidd - Szárnyak nélkül szabadon
  • M. J. Arlidge - Ecc, pecc
  • Papp Dóra - Tükörlelkek
Adri  könyvmoly:
Az én listám is elég hosszadalmas:
Joanne Harris: Csokoládé
Jessica Day George: Éjféli bál
R. A. Salvatore: Otthon
Lakatos Levente: Megrepedt álarc
Pergel Zsolt: A fájdalom gyönyöre
Alice Clayton: Faldöngető
Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér
Stephen King: Álom doktor
Dan Wells: Ruins – Romok
Gárdonyi Géza: Te Berkenye
Rainbow Rowell: Eleanor és Park
Rick Yancey: Az ötödik hullám
Szilágyi Zoltán: Acélgólem
Annabel Karmel: Babaétrend
Blake Crouch: Wayward Pines
Rupáner-Gallé Margó: Rupáner-konyha
Vivien Holloway: Moira
Marissa Meyer: Scarlet
Papp Dóra: Tükörlelkek
Marie Kondo: Rend a lelke mindennek
És három még meg nem jelent kézirat.

Kiemelni nem emelnék egyet sem. Jó pár kedvencet avattam, annyit elárulhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates