Milyen könyveket olvastál idén nyáron? Mondjuk június 1-től mostanáig? Ezek közül melyik tetszett a legjobban?
Jodi Picoult: Törökény, Barbara Vine: A születésnapi meglepetés és Katie Fforde: Szerelmes levelek című könyvek szerepelnek eddig a listámon.
Ebből a három könyvből a legjobban a Szerelmes levelek tetszett a legjobban, a Törékeny pedig a legkevésbé.
Remélem, az augusztusi 2 hetes szabadságomon tudok olvasgatni.
Eszter: Én elég sok könyvet olvastam idén nyáron, hálistennek :)
Legjobbat nem tudnék kiemelni, mert sok jó könyvet olvastam, de amik nagyon, nagyon tetszettek:
- E. L. James - Grey
- Árvay Gréta - Elmerülve
- Josh Malerman - Madarak a dobozban
- Kiera Cass - The Heir
- Sue Monk Kidd - Szárnyak nélkül szabadon
- M. J. Arlidge - Ecc, pecc
- Papp Dóra - Tükörlelkek
Adri könyvmoly:
Az én listám is elég hosszadalmas:
Joanne Harris: Csokoládé
Jessica Day George: Éjféli bál
R. A. Salvatore: Otthon
Lakatos Levente: Megrepedt álarc
Pergel Zsolt: A fájdalom gyönyöre
Alice Clayton: Faldöngető
Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér
Stephen King: Álom doktor
Dan Wells: Ruins – Romok
Gárdonyi Géza: Te Berkenye
Rainbow Rowell: Eleanor és Park
Rick Yancey: Az ötödik hullám
Szilágyi Zoltán: Acélgólem
Annabel Karmel: Babaétrend
Blake Crouch: Wayward Pines
Rupáner-Gallé Margó: Rupáner-konyha
Vivien Holloway: Moira
Marissa Meyer: Scarlet
Papp Dóra: Tükörlelkek
Marie Kondo: Rend a lelke mindennek
És három még meg nem jelent kézirat.
Kiemelni nem emelnék egyet sem. Jó pár kedvencet avattam, annyit elárulhatok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése