2015. június 24., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 140.


Gyakran ítélünk külsőségek alapján és szerintem szintén nagyon gyakori, hogy a mások által alkotott vélemény befolyásol minket az élet számos területén. Miért is lenne ez másképpen a könyvekkel.
 Titeket szokott befolyásolni a Molyon, Goodreads-en, vagy akár blogokon olvasott értékelés egy adott könyv esetében? Volt olyan, hogy a negatív értékelések miatt nem olvastatok el egy könyvet? Esetleg később megbántátok?







Törpilla: Velem olyan esett meg, hogy pozitív véleményeket olvastam egy könyvről a blogokban és a molyon is, ezen fellendülve bátorkodtam én is elkezdeni ezt a könyvet. Kár volt, megbántam, hogy elkezdtem olvasni. E. L. James: A szürke ötven árnyalata című könyv számomra az a könyv, aminek bárcsak ne olvastam volna, mert annyira nagyon borzalmasnak tartom.Nem értem, hogy miért lett ekkora siker. A könyv szerintem unalmas és idegesítő egyszerre.
A magyar megjelenése évében, 2012-ben olvastam ezt a könyvet, ami akkor és azóta is nagy sikernek örvend. Személy szerint nem értem, hogy miért lett ekkora siker. Ennek röviden az oka: szerintem egy nagyon borzalmas könyv. Olyannyira borzalmasnak, hogy végig se olvastam, hanem a 160. oldal környékén abbahagytam.

Adri könyvmoly:
Igyekszem nem adni más véleményére és magam eldönteni, hogy tetszik-e egy könyv vagy sem. Esetleg csak jó irányban befolyásol és kedvet kapok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates