2015. április 8., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 129.



A saját blogomon mostanában elég sok booktaget csinálok és valahogy mindig feljön ez a Fictional Crush kérdés, vagyis hogy ki az aktuális könyves "szerelmem". A könyvekben a legtöbb pasi tökéletesként van ábrázolva, így nem csoda, ha "beléjük szeretünk". Az én első, és legnagyobb ilyen könyves szerelmem Sirius Black volt a Harry Potterből. A mai kérdés ehhez a témához kapcsolódik:




Nektek ki a legnagyobb könyves szerelmetek?

Törpilla: Megmondom őszintén: én még nem találkoztam olyan férfi szereplővel a könyvekbe, akikbe bele tudtam volna szerelmesedni. Szinte mindegyikben volt olyan apró-cseprő hiba, ami ütközött az elveimmel. Én már beláttam, hogy a való életben sem és a könyvekben sincs tökéletes ember. :-)


Mimicry: Az első, és utolsó hasonlóm talán Pán Péter volt, mikor még egészen kicsi voltam, azóta senki nem mozgatott meg ilyen szempontból. Olyan gyakran előfordul, hogy egyik-másik szereplőt jobban kedvelem, mint a többieket, lelkesen szurkolok neki, de könyves szerelmem nincs. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates