2015. március 10., kedd

# angol # Ashley

Trisha Ashley-Csokoládécipők és esküvői harangok

Csajos, hamupipőke történet a higgadt angol légkörbe helyezve. 

Trisha Ashley - Csokoládécipők és esküvői harangokMár egy hete olvastam minden este lefekvés előtt mire végeztem  a könyvvel, de be kell vallanom, hogy nem vagyok boldog, hogy a végére értem, mert kiváló altató.
Ahogy a helyes cipőbolt, gyönyörű kis gyógyfüves kertek, jópofa háziállatok és a jobbnál jobb sütik köré szövődik egy szerelmi történet ami színtiszta idegnyugtató hatással bír. Andalítóan lassú, kiszámítható és igazán angol történet. Olyan mintha egy pohár meleg tejet ittam volna lefekvés előtt egy leheletnyi cukorral.

A szereplők helyesek, kedvesek, a mellékszereplők olyanok amilyenek, nem túl kidolgozottak a karakterek, maximum a két főszereplőt ismerjük meg egy kicsit jobban, de igazából ez nem zavart az olvasás során, nem hiányzott, hogy a gonosz mostohatestvéreket jobban megismerjem. 

Amit imádtam az a kis régimódi cipőbolt, amit még nem ért el a válság és mindenki szívesen látogat, tetszett az alapötlet, bár a címet ehhez viszonyítva nem igazán értem, mert a csokicipők nem igazán tartoznak szervesen a történethez. 

Ami nem tetszett, az elején úgy éreztem, hogy a kedves idős hölgy halálát már nagyon sürgeti az író és érezhető volt, hogy ebből a szálból szeretne  valamit kibontakoztatni, ami, mint később kiderült egy rejtély szálat volt hivatott vinni. Valamint a Spar is többször megjelenik, de nem értem miért, amikor direkt a falusi kisboltokra van kiélezve a történet, a hagyományokra és a tradíciókra, akkor a Spar nem is értem, hogy került képbe egyáltalán, felvetődik, hogy miért nem egy helyi kisboltban vásárolgatnak. 

A visszaemlékezős megoldás tényleg jól ki volt találva, miszerint CD-n keresztül egy másik történet is kibontakozik, ez tetszett. Viszont a fejezetek elején lévő apró fejezetek nem tetszettek, mert pont erre volt hivatva a CD-s visszaemlékezés, hogy abból ismerjük meg Nan néni történetét így ez a plusz feljegyzés felesleges és zavaró volt. 

Nagyon örültem, hogy a könyv végén van pár sütirecept, mert nem is számítottam rá, pedig olvasás közben nagyon szerettem volna, ha szerepelnek a könyvben az érdekes sütik receptjei, így legalább volt egy kis meglepi, hogy el is tudom őket készíteni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates