2014. december 10., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 112.

Kép forrása
Nincsen Karácsony könyvek nélkül?

Bevallom, nekem nagyon hiányozna, ha legalább egy könyvet ne kapnék Karácsonyra. Akár olyat, amit én magam kérek és súgom meg családtagjaimnak, akár olyat, amivel meglepnek. Ha nem is mindenkinek, azért igyekszem én is könyvet (is) ajándékozni karácsonyra.
Ti hogy vagytok ezzel?

Nektek is hiányozna, ha nem lenne könyv a fa alatt? 





Törpilla: Évek óta az a hagyomány az én családomban, hogy tőlem kapnak könyveket ajándékba, így szinte  már várják is. Nálunk szokás, hogy kívánság listát írunk karácsonyra. Az én listámon 90%-ban könyvek vannak..... :-) Reménykedek, hogy karácsonykor találok 1-2 könyvet a fa alatt, amit nekem szántak ajándékként.... :-)

Kritta: Legtöbbször csak gyerekkönyv kerül a fa alá, az viszont szinte mindig. A felnőttek inkább év közben kapnak könyvet, születésnap, névnap stb. és év végére a nagyon vágyott könyvek már a polcon lapulnak, így a karácsony nálunk nem a könyves ajándékozások időszaka. 

Adri könyvmoly:
Az én családom úgy van vele, hogy bármit adnak nekem szívesen, csak könyvet ne! Hisz annyi van. De néha azért férj bevállal egy-egy meglepit és mégis könyvet kapok. :)
Tudják, hogy annak örülök a legjobban, de nem biztos, hogy eltalálják az ízlésem. Ha megkérdezik melyiket szeretném, az meg már nem olyan.
Könyvet venni ilyenkor csak a gyerekeimnek szoktam( illetve a legkisebb első karácsonya, szóval ő még nem kapott). Esetleg apóst vagy sógornőmet lepem meg ritkán egy nekik tetsző könyvvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates