2014. február 19., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 70.

Forrás
Mostanában sokat foglalkozom asztrológiával, és egyre jobban elmélyülök ebben a tudományban. Sok könyvet elolvastam ezzel kapcsolatban, de legjobban azok fogtak meg, amelyek életszerűek, és több esettanulmányt tartalmaznak. Ti hogyan álltok az asztrológiával? El tudjátok képzelni, hogy a "bulvár szinten" túl is az életetek részévé válhat? Hogyan hatnak Rátok az ezoterikus könyv-ajánlók? Átugorjátok, vagy figyelemmel kíséritek, hátha lesz egy Nektek való?

Niki: na, ebben a témában annyira nem vagyok képben. :o) Az asztrológia, a vallási jellegű irányzatok teljesen hidegen hagynak, de pl. a spiritualizmus, a titkos rendek mögötti dolgok, azok érdekelnek. Ezekről simán olvasnék/olvasok "bulvár szinten", de más nem nagyon érdekelne ebben a témakörben.

Indriya: nagyon szeretem az ezoterikus könyveket, elég sokat olvasok ilyen témában (asztrológiát is, sőt, kicsit tanultam is), de azt látom, hogy sajnos ez is felhigult :( Nagyon nagy a felelőssége annak, aki ilyen témában ír, és remélem, hogy kis odafigyeléssel nem nehéz észrevenni, ki a valódi spirituális-ezoterikus író és ki az, aki csupán a pénzért, a divatért ad ki könyveket...

Adri: Tőlem nagyon messze áll ez a műfaj. De ha ajánlanak egy jó könyvet, szívesen belekóstolok.

Ani: Nem olvasok ezoterikus könyveket, de többen érdeklődnek iránta  a környezetemben, velük szívesen beszélgetek róla. Valahol ez is egyfajta hit szerintem, ami mostanában elég nagy divat lett, azért tényleg felhígult, ahogy Indriya írja. Az embernek szüksége van a hitre, ezt spirituális énünk diktálja, sokan azonban csalódtak a különböző, hagyományosabb vallásokban, elavultnak érzik a tanokat, nem érzik magukénak, ezért is nyitottabbak az új iránt szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates