2013. december 18., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 61.



Ezen a héten egy olvasási szokásokkal kapcsolatos kérdést szeretnék feltenni nektek.
Egyszerre csak egy könyvet olvastok, vagy párhuzamosan többet is?
Én általában párhuzamosan többet. Alapból sok szakirodalmat olvasok, és ezek mellett ha időm engedi, akkor valami kis szórakoztató irodalmat is becsempészek a napjaimba. Illetve utóbbi kategóriából is sokszor többet olvasok egyszerre, mert pl. van amelyiket tudom a vonaton is olvasni, de van amilyet csak otthon, szépen nyugiban. Emiatt persze sokszor lassabban haladok minddel, de nem bánom. Ha nem a megfelelő környezetben és időben olvasok egy könyvet, az az egész olvasási élményemet el tudja rontani. Emellett a  hangulatom is nagyban befolyásolja, hogy éppen melyik olvasmányhoz van kedvem.

Eszter: Én általában egyet olvasok egyszerre, mert nem akarok bekavarodni, de van fent a telefonomon egy e-könyv is, amit akkor szoktam olvasgatni, ha nincs lehetőségem előkapni a könyvemet, mint pl. a buszmegállóban, ha sötét van a buszon, vagy ha hamarabb felébredek, mint a párom, és nem tudom felkapcsolni a villanyt. :)

SzaMárti: Én inkább úgy fogalmaznék, hogy több könyvbe is belekezdek, aztán ahogy a hangulatom alakul, azt folytatom az egyikkel, míg nem végzek vele, utána jöhet a többi megkezdett könyv egyesével. Ez alól csak akkor van kivétel, ha kezembe kerül valami nagyon rendkívüli olvasnivaló,akkor azt gyorsan elolvasom és jöhet a fenti módszer újra.

Niki: nálam változó a helyzet. Hol egyet, hol többet, igazából ilyen téren kiszámíthatatlan vagyok. Volt olyan is, hogy négyet olvastam egyszerre, de mindegyiknek megvolt a maga helye és ideje. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates