2013. november 27., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 58.

kép forrása
Lassan itt a Karácsony. Tervezitek, hogy valamely szeretteteket könyvvel lepitek meg? Szoktatok könyveket ajándékozni?

Én nagyon szeretem a Karácsonyt. A hangulatát, a készülődést, gondolkodni azon, hogy ki minek örülne, és persze a sok sütit. ;o) Szerencsére többen is szeretik a könyveket azok közül, akikkel tartjuk ezt az ünnepet, így még nem volt olyan Karácsony, hogy ne bóklászhattam volna a könyvesboltban, megfelelő könyvre vadászva. Idén is így lesz majd.

Adri: Kevés alkalmam van másnak könyvet vásárolni, mivel a közvetlen családban nem nagyon olvasnak sajnos.

Eszter: Én is Adri véleményét osztom, sajnos nem jellemző. :(

Indriya: Egyik kedvenc ajándékötletem a könyv. Ha nem is regény, vagy verseskötet, akkor útikönyv, fotóalbum, rejtvényfejtő kézikönyv, vagy szakácskönyv is szóba jöhet. Mostanában antikváriumok kirakatát nézegetem, egy régi könyv, aminek pont a régisége, a használtsága a varázsa, szerintem nagyon jó ajándék lehet a betűk szerelmeseinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates