2013. augusztus 31., szombat

# Gyereksarok

Gyereksarok 47.

 Mi micsoda sorozat 46. kötet - Hajók

Kislányom mostanában nagyon megszerette a hajókat. Szoktam neki mesélni régi hajókról, illetve a Titanic története is nagyon érdekli: hogyan ütközött a jéghegynek, hogyan süllyedt el.
Nagyon megörültem, mikor a neten böngészve megláttam, hogy Mi micsoda sorozatban van hajós könyv! Mondjuk csodálkoztam volna, ha az ifjúsági ismeretterjesztő sorozat nem tartalmazna ilyen jellegű olvasmányt.

A könyv természetesen elnyerte kislányom tetszését! A színes, képes könyvből megismerhetjük a hajó történetét, kezdve a fatörzstől és tutajtól, az egyiptomi hajókon, vikinghajókon, gőzösökön át egészen a modern, óceánjáró luxushajókig. Amit picit hiányolok, hogy a Titanicról alig van benne valami, csupán egy kisebb fekete-fehér kép rövid szöveggel. De egyébként nagyon jó könyv, kislányom már simán tudja például, melyik hajó a karavella, vagy hogy mit neveznek főroyalnak. A sorozatot ezzel a könyvvel kezdtük meg, de biztos vagyok benne, hogy több részt is be fogunk még szerezni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates