2013. augusztus 19., hétfő

# fantasy

Benyák Zoltán: Ars Fatalis

Különös apró tárgyak, véletlen - vagy talán előre megtervezett? - történések jellemzik Benyák Zoltán Ars Fatalis című könyvét.

A főszereplő, Anton, a vándor, keresi-kutatja a sors rejtelmeit, éppen csak úgy, mint az a különös lányt, akit a párizsi metróban látott. Egy varázserejű üveggolyóval a zsebében utazik haza Isztambulból, majd Budapesten még a bolondokházát is megjárja.
A könyv olyan kérdésekre keresi a választ, hogy vajon meg van-e írva előre a sorsunk, ki írja a sorsunkat, és mekkora hatalma van a sötét, gonosz erőnek.

A könyv a valóság és a fantázia határán ugrál, misztikus és rejtélyes, mindeközben apró szimbólumok tűnnek fel, újra és újra. Kedvencem a fekete holló tolla, illetve a sorskönyv-írós jelenet! Az ember akarva-akaratlanul elgondolkodik ilyenkor, vajon a mi sorsunkat is így írják? És kik írják? Vagy amikor dobókockákkal játsszák le, mi fog történni. Szóval sok gondolatot ébreszt a könyv, pl. hogy mennyit ér az emberi sors, vannak-e véletlenek, vagy eleve elrendelés?
Hozzátenném, hogy én inkább realista vagyok - ennek ellenére azért picit elgondolkodtam én is.

A szerzőről: 
Benyák Zoltán Budapesten született, 1976. június 4-én. Mérnöki diplomája megszerzése és műszaki tanulmányai mellett folyamatosan foglalkozott és foglalkozik az írással.
Korábban Jonathan Cross néven (is) írt könyveket.
További infó és kép forrása: ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates