2013. július 17., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 41.

Javában benne vagyunk a nyárban, sokan utazással töltik a szabadságukat. Ha lehetőségem van rá, én is így szoktam tenni, és igyekszem új helyeket megismerni.
A kérdésem az lenne, hogy mielőtt elutaztok egy általatok ismeretlen országba vagy városba,
előtte olvastok-e útikönyveket?
Én mielőtt kimentem Párizsba két útikönyvet is alaposan átolvastam. Szeretek tisztában lenni a meglátogatott város történelmével, szeretem tudni, hogy mit látok.

koalány: igen, régebben mindig olvasgattam útikönyveket, nézegettem a fényképeket, térképeket.  Azért írtam múltidőben, mert mostanság már mindennek az interneten nézek utána, így, ha ismeretlen helyre utazom, arról is a neten böngészgetek. (Persze, az is igaz, hogy utazás közben sokkal jobb egy kézben fogható, bármikor fellapozható útikönyv!)

Adri könyvmoly:
Én sem szeretek teljesen bután menni bárhová. Bár az útikönyveket kihagyom, inkább az internetre hagyatkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates