2013. június 12., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kiváncsi szerda 36.

forrás: http://www.homeaway.co.uk/p405278
Amikor Judy készített velem egy interjút, akkor gondolkodtam el azon, hogy vajon melyik az az egy könyv, amit én elvinnék magammal egy lakatlan szigetre. Csak EGY! :) Hirtelen legalább tíz eszembe jutott, majd egy kicsit gondolkodtam, melyik az, ami valóban lekötne és egyben ki is kapcsolna. A Bűn és bűnhődés jutott eszembe - szerintem az se le ne elég, ha százszor elolvasnám, mert mindig ad valami újat.
Szóval, itt is a heti nagy kérdés :) 
Melyik az az EGY könyv, amit magatokkal vinnétek egy lakatlan szigetre?


Félcsi: Ez egy nagyon jó kérdés, ilyesmin én is sokat szoktam gondolkodni, hiszen annyi kedvencem van, hogy nehezen tudnék választani közülük. :-) Két könyvben gondolkodom, az egyik a Háború és béke, a másik pedig az Elfújta a szél. Mindkettő elég hosszú, hogy sokáig olvashassam, és mindkettőt már többször is áttanulmányoztam, így tudom, hogy tetszenének.
Azt hiszem, mégis csak az Elfújta a szél lenne a befutó, hiszen imádom a sztorit, van "Elfújta a szél"-gyűjteményem is. :-) (Gyűjtöm a könyv kiadásait mindenféle nyelven...) Lehet, hogy angolul vinném magammal, hogy gyakoroljak. Ha mégis a magyar nyelvű kiadás lenne velem, biztos, hogy azt a kötetet vinném, amelyet édesanyám vett nekem, amikor még élt.

Niki: én a Bibliát. ;o) No nem azért, mert olyan vallásos vagyok (egyáltalán nem), hanem azért, mert sose olvastam végig, és annyi féle képpen lehet értelmezni, hogy ellennék vele egy darabig. Arról nem is szólva, hogy már a megértése se piskóta.

SzaMárti: Mindenképpen olyan könyvet vinnék, amit már olvastam és tetszett. Az én könyvem a Nyomorultak lenne, mert jó vastag 2 kötet és a legalább a lelkiismeret furdalásomat is letudnám, amiatt ,hogy amikor olvastam átugrottam olyan részeket,amiket túl hosszan ecsetelgetett a könyvben Victor Hugo. Egy lakatlan szigeten minden betűjét elolvasnám.

Adri könmoly:
Én Fable Álomhajszáját vinném mindenképpen magammal.
Van benne romantikus rész és fantasy is. Van dráma és nevetés is.
Egy könyvben megvan minden, amit olvasni szeretnék.

Ani: A többiek nagyon jó ötleteket adtak :)  Én is a Bibliára gondoltam először, vagy valami kötelezőre. De aztán az jutott eszembe, hogy itt árválkodik a polcomon  már nagyon régóta Dickens Örökösök című "nagy műve", az lefoglalna egy ideig... Ez tényleg nehéz kérdés...

1 megjegyzés:

  1. Nagyszerű válaszok! Nagyon örülök Nekik! :) Köszönöm!
    És Te kedves olvasó mit vinnél?

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates