2013. június 15., szombat

# Gyereksarok

Gyereksarok 37.

Dániel András: Kicsibácsi és Kicsinéni (meg az Imikém)

Az Ünnepi Könyvhét egyik gyermekkönyv-újdonsága a Kicsibácsi és Kicsinéni, amely, bevallom, a vicces és érdekes címe alapján keltette fel az érdeklődésemet. Így, mikor a Pagony Kiadó standjánál nézelődtem, úgy döntöttem, ezt veszem meg kislányomnak, és nem az x-edik Boribont (amúgy szeretjük Boribont, de már kezdünk belőle kinőni).
Mikor hazavittem, és mondtam kislányomnak, mi a címe, rögtön nevetni kezdett. Nem hiába, számára is mókásnak tűnt a két kis figura, akik egy dióban laknak, Imikémmel, a bádognyúllal. A rövid kis történetek aranyosak, humorosak, Kicsibácsi és Kicsinéni hétköznapjait mutatják be (pl. reggeliznek, vásárolnak stb.), a diót pedig hol a tengerpartra sodorja a szél, hol a dombról legurítja.
Bevallom, nekem néha kicsit erőltetettek, elvontak és fárasztóak voltak egyes mesék (ne klasszikus gyerekirodalomra számítsatok!), de a lényeg, hogy kislányomnak nagyon tetszik, nagyokat kacag rajta - végül is ő a célközönség a maga 4 és fél évével, nem én, úgyhogy adok a véleményére. :)

A szerző, Dániel András, a Nők Lapja Café grafikusa. Eddig megjelent mesekönyveit itt tudjátok megnézni.

írta: koalány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates