2013. március 20., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 24.

Itt a tavasz, túl vagyunk a Valentin-napon, csiripelnek a madarak, rügyeznek a fák, nyílnak az első virágok. Minden felfrissül, megújul. Az állatvilágban mindenki a párját keresi, és azt hiszem, ilyenkor nincs ez másként az emberekkel sem. Legalábbis többet gondolunk a szerelemre, romantikára. Az jutott az eszembe, hogy Nektek van-e kedvenc szerelmes könyvetek, romantikus kötetetek? Tudom, hogy vannak, akik közületek szinte szakértők a témában, de annak a véleménye is nagyon érdekelne, aki ritkán olvas ilyesmit. Engem a Love Story és a Madison megye hídjai vett le a lábamról pár évvel ezelőtt...

Niki: Ó, én imádom a romantikus irodalmat! :o) Nehéz csak egy könyvet kiemelni, így maradjunk inkább a kedvenc szerzőimnél a műfajban, akik egyértelműen: Susan Elizabeth Phillips, Rachel Gibson, J. R. Ward (bár ő inkább romantikus-erotikus) és Kresley Cole.

Adri könyvmoly:
Kifejezetten romantikus kedvencem nincs. Inkább a történelmi romantikus, kosztümös könyveket kedvelem legjobban.
Ken Folett Katedrálisa nagy kedvenc, hogy csak egyet említsek.

Timi: A Madison megye hídjait én is nagyon szeretem!  De most hirtelen gondolkodnom kell, meg hátranéznem a könyvespolcra... Megvan. Már régen olvastam, és köszönöm is a kérdést, mert újra fogom olvasni: Eric Knight: Légy hű magadhoz című könyvét. Nem az a tipikus, amire romantikus címszó alatt gondolunk, hiszen inkább szépirodalom, de szerelmes és gyönyörű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates