2013. február 13., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 19

Az év első két hónapjával én úgy vagyok, hogy bárcsak ne lenne soha január és február a havazással, jéggel, csalóka napfényeivel együtt. Nagyon lassan telik nálam ez a két hónap ezért minden erőmmel arra koncentrálok, hogy csak legyek túl rajtuk valahogy. Ilyenkor sokkal többet olvasok,de az internettel is órákat töltök. Ti hogy vagytok a hónapokkal, van olyan, hogy sokkal  többet olvastok némelyikben? Vagy nem függ egyik hónaptól se az olvasási kedvetek?

Márti: Nahát, de szép kert! :) Nálam ez szerintem sokáig évszaktól független volt, talán gimisen volt olyan, hogy nyáron többet olvashattam, napozás közben :) Most viszont nyáron szinte alig tudok olvasni valamit. Talán a tavasz az, amikor igazán falni tudom a könyveket - erőre kapok és tovább ébren maradok este.

Niki: Ez jó kérdés. Szerintem, ma már évszaktól függetlenül ugyanannyit olvasok, de tán régebben, nyaranta én is többet olvastam a nyári szünetek alatt.

koalány: Ilyenkor télen, a szürke és hideg hónapokban gyakrabban burkolózom be kedvenc plédembe egy jó könyv társaságában, és legszívesebben  ki se jönnék a meleg pléd alól! Szerencsére kislányom is jókat alszik a hétvégi délutánokon, így van időm olvasni. De azt nem tudom megmondani, melyik hónapban vagy évszakban olvasom többet. Nyáron nyilván több időm van, főleg a szabadságom alatt, télen meg mint írtam, mivel nem nagyon megyek sehova, szívesebben bújok meg a kis olvasósarkomban.

Adri könyvmoly:
Nyáron sokat sétálok, kerékpározok és pancsolok, jövök- megyek, kertezek.
Így napközben nehezebb olvasásra időt szakítani.
De este ugyan úgy olvasok.
Télen több időm jut napközben is kicsit elmélyedni a könyvemben, ha hagyják.
Látszik az olvasási rátámon is.
Télen 10-14 könyv, a szép napos hónapokban pedig 6-8 könyv.

Ani: Nálam nem hónapfüggő, de úgy vettem észre, nyáron többet vagyok a szabadban, kirándulunk, kertészkedünk, biciklizünk, és kevesebb jut az olvasásra. A tél nekem is nehezen telik, nem kedvelem a hideget... De legjobban azt utálom, amikor már 4 órakor sötét van... és még nappal se süt ki igazán a nap, csak átdereng néha-néha a szürke felhőkön.. Na ettől kiráz a hideg!

Timi: Nekem is inkább évszaktól függ. Nyáron is sokat olvasok, de nyáron ott vannak a kirándulások meg a kert, amik közben nem lehet olvasni. Egy hosszú, olvasós forró fürdőt se kíván úgy az ember... De este elalvás előtt ugyanúgy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates