2012. március 7., szerda

Adri könyvmoly bemutatkozása

Kedves olvasók ezúton is üdvözölnék mindenkit.

Már olvashattatok tőlem egy.két könyvbemutatót,de eddig elmulasztottam hogy magamról írjak.
Kislány koromban mindent elolvastam ,amin betű volt szüleim szerint.
Be nem állt a szám,állandóan izegtem-mozogtam,nem bírtak lenyugtatni egy persre sem.
Ám az olvasás ezt megtette.Se nem láttam,se nem hallottam mást olvasás közben csak a könyve.Bezárkóztam az én újdonsült világomba és ott éltem addig,míg tartott egy könyv.Nehezen tudtak elcsalni mellőle.
Hogy kitől örököltem?Az jó kérdés,mert a családban nem volt senki aki nagy olvasó lett volna.
Az első kötelező olvasmánnyal kezdődött majd az otthoni könyvekből válogattam dugiba,mikor nm látták anyuék.
Így már kezdetben nem a gyermek irodalmat szerettem hanem a komolyabb románcokat anyutól vagy az indiános történeteket.
Mindig is azt képzeltem hogy én egy indián lány vagyok,csak elcseréltek.
Azóta azért fejlődött a könyvek terén a stílusom,hála az égnek.
A kötelező olvasmányokat mindig elsőnek és nagy örömmel olvastam.
Meghatározó kedvencem az Egri csillagok.
Jelenleg 29 éves vagyok,van egy férjem és egy gyönyörű 5 hónapos kislányom Daniella.
Ő már most szereti a könyveket nézegetni.Már egész komoly könyves állománnyal http://www.blogger.com/img/blank.gifrendelkezik.
Remélem szeretni fog majd olvasni,hiszen tőlem sokszor látja hogy könyv van a kezemben szabad időmben.
Két könyves blogon is megtalálható vagyok a Könyvfalókon kívül.
Adri könyvmoly néven vezetek egy saját blogod és Akik szeretik a könyveket tárhelyen vagyok társblogger.
De ez egy nagyon szuper és fiatalos blog,ide is muszáj volt csatlakoznom.
Mindenféle könyvet olvasok,legyen az krimi,horror,thriller,de szeretem a romantikus,a történelmi és szépirodalmi könyveket is.
Kedvencem a fantasy és misztikus könyvek.
Főként szépirodalmi és fantasy könyveket fogok nektek hozni.
És a másik nagy kedvencemet.
Szívesen készítek interjút fiatal írókkal vagy kedvenc íróimmal.

Köszönöm hogy csatlakozhattam a Könyvfalók táborához!
Remélem sikerül majd jó ötleteket adnom,hogy mit olvassatok a közeljövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates