2012. február 27., hétfő

Csernus Imre: A fájdalom arcai

Ez a könyv Csernus Imre pszichiáter előadásanyagainak válogatása. Ha már ismerősek a szerző művei, akkor találkozhatunk benne olyan gondolatokkal, amit már máshol boncolgatott.
A címet olvasva én arra számítottam, hogy a különböző fájdalmakról lesz szó benne, illetve arról, hogy kezeljük vagy nem kezeljük, esetleg hogyan lehet kezelni. Valójában csak egy előadás szólt konkrétan erről, a többségükben inkább más témákon keresztül érintette a fájdalom témáját, főként a félelmekkel kapcsolatosan. Összességében én úgy értelmeztem, hogy a félelem abból adódik, hogy nem merünk szembe nézni a fájdalmakkal, már pedig a fejlődés fájdalommal jár. Ez vonatkozik a párkapocslatokra, a szülő-gyerek kapcsolatra, az önmegvalósításra és a karrierre. 
Azt hiszem ennyi röviden és tömören. Csernus rajongóknak ajánlom, akik már tudják hogyan "dolgozzanak" magukon. 
A szerzőnek az alábbi könyveiről írtam már:
Felnőtt húsleves
Drogma

Ki nevel a végén? -ről pedig Niki írt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates