2011. február 26., szombat

# fantasy # ifjúsági irodalom

Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt

„EGY SZENT ESKÜ. EGY BUKOTT ANGYAL. EGY TILTOTT SZERELEM. A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát. Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül.”


Ez volt az első könyv, amit elolvastam ebben a fantasy-angyalos témában és be kell vallanom őszintén, hogy nagyon élveztem és úgy voltam vele, hogy na még több ilyet. Ezt én úgy mondom, hogy nem olvastam a Twilight könyveket.


A könyv elolvasása előtt nem olvastam kritikákat róla és most, hogy utánanéztem, főleg negatív véleményeket olvastam erről a kötetről. Az tény és való, hogy nekem is nehezen ment az eleje, de a végére nagyon belejöttem, mert pörgősek voltak az események.

A karakterek érdekesek voltak. Engem személy szerint Vee idegesített a legjobban. Norának mindig ugrania kellett, ha kellett Vee-nek valami, de ha már a másik lány volt bajban, meg sem hallgatta…. Ezt a való életben is nagyon nem szeretem.

Nora édesanyját találtam még érdekesnek. A 16 éves lányát több napra, akár hétre is egyedül hagyta a várostól több kilóméterre lévő nagy házukban. Ha pedig otthon volt az anyuka, akkor is sokszor volt oka otthonról elmenni. Szerintem ez nem egy igai anyatípus…. Lehet, hogy ha aprólékosan átnézném a könyvet, találnék még a „képbe” nem illő dolgokat, de most úgy vélem, hogy Nora anyukáján a jellemén kellett volna még dolgozni. Ezt az egy hibát tudom most csak mondani erről a könyvről. Összességében tényleg tetszett.



Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt
A m eredeti címe: Becca Fitzpatrick: hush, hush
A művet eredetileg kiadta: Simon & Schuster, Inc., New York 2009-ben
Fordította: Farkas Orsolya
Magyar kiadó: Könyvmolyképző Kiadó 2010-ben
Oldalszám: 360 oldal
Ár: 2999 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates