2011. január 6., csütörtök

# romantikus # szórakoztató irodalom

Fejős Éva: Cuba Libre

"Egy utazás, ami megváltoztat. Egy tánc, ami felszabadít. Jesús, a kalandos múltú kubai emigráns titokzatos tervet forral… Endrődi Kata „csupán” nyaralni indul Kubába, de egy különös találkozás fontos döntés elé állítja… A tizenkilenc éves Havasi Dalma itthon nem találja a helyét, míg a kubai Aurelio rá nem ébreszti rejtett tehetségére…
Fejős Éva legújabb és eddigi legjobb sikerkönyve ismét egy egzotikus országba repíti el olvasóit; az átutazók és újjászületők, a hazavágyók és otthonkeresők Kubájába, ahol a tánc és a zene, akár a barátság és a szerelem, egy életre összeköt, és egy csipetnyi mágia még a sorsot is átírhatja."

A Mikulástól kaptam ezt a könyvet. :-) Már alig vártam, hogy elkezdhessem. Nagyon adta magát olvasni a történet. Úgy reklámozták ezt a könyvet, hogy ez eddig Fejős Éva legjobb regénye. Nem hiába mondták róla ezt...

A történet nagy része Kubában játszódik. Néha olyan Dirty Dancing érzésem volt: zene, tánc, salsa, tengerpart, szerelem.....

Kellemes olvasmány volt, ami kis bepillantást nyújt a Castro-féle „Cuba-feeling”-be.

A kubaiaknak sokat számít a tánc. Volt már nekem is szerencsém salsát táncolni (anno 2007-ben a főiskolás gólyabálra ezzel készültünk). Sokat változtatott rajtam is. Az első 1-2 próbára olyan merev csípőmozgásom volt, hogy annál merevebb nem sok mindenkinek volt.... A páromnak és az oktatónak is köszönhetően sikerült felszabadultan táncolni. Nagyon megszerettem és egy újabb megvilágítást adott akkor az életemnek. Azt hiszem, a könyvben is ezt az érzést érezte Dalma....

2010 novemberében jelent meg ez a könyv és számomra nagy szó, hogy a megjelenéstől számított 1 hónapon belül megkaptam és elolvastam. Nem sok olyan könyvet olvastam idáig,ami előtte jelent meg nemsokkal. Szerintem 1 kezemen meg tudnám számolni.

A szerzőtől az Ulpius-ház Könyvkiadónál megjelent könyvek:
Bankok, tranzit
Hotel Bali
Csajok
Eper reggelire
A mexikói (megvan, hamarosan olvasom)
Cuba Libre

Előkészületben:
Hello, London (már alig várom)



Fejős Éva: Cuba Libre
Kiadó: Ulpius-ház Könyvkiadó
Megjelenés: 2010. november
ISBN: 978 963 254 3987
Ár: 3499 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates