2009. december 16., szerda

# szórakoztató irodalom

Teri Hatcher: Az elégett pirítós


Idén májusban olvastam ezt a könyvet, amikor egy kisebb autóbalaset után kórházba kerültem. Ezt azért gondoltam megemlíteni, mert én valahogy többet vártam ettől a könyvtől, valahogy több mondanivalót. Lehet, hogy az én sajátos életkörülményeimnek is köszönhető, hogy nem tetszett annyira igazán ez a könyv, én is elég mélyponton voltam akkor. Olyasmit vártam ettől a könyvtől, hogy biztos jó könyv, ha már egy híres színésznő írta... Lehet, hogy második olvasásra már más lenne.... Ki tudja....
A könyvben Teri Hatcher saját életéről, tapasztalatairól ír. Ő is sebezhető, mint bárki más, és neki is jutott rossz az életben. A női lélek megfejtéséhez önelemző gondolatokat árul el a szerző.
Olyanoknak ajánlom elolvasni a könyvet, akik azt hiszik, hogy nekik semmi jó sem jut az életből, csak a legrosszabb, és csak kudarcok veszik körül. Teri Hatcher is átélt hasonlókat, és érdemes elolvasni, hogy ő hogyan oldotta meg ezeket a helyzeteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates