2009. december 13., vasárnap

# dokumentumregény # krimi-thriller

Agatha Christie : Bűbájos gyilkosok

Mostanra fejeztem be ezt az izgalmas sztorit. Pár hónapja kaptam kölcsön egy barátnőmtől, ő ajánlotta. Eleinte nem tudtam higyjek-e neki mert nagy krimi rajongó, így mindegy hogy mit olvas csak krimi legyen.
De mikor megláttam, hogy a "krimi királynője" írta, megelőlegeztem a könyvnek a bizalmat. :)

Ez egy tipikus olyan sztori aminek az elején felvillan egy titok, ami különös, tragikus esetek miatt csak a végén derül ki, így végigkíséri a történetet, ezzel izgalomba tartva az olvasót. A történetben fellelhető a misztika és a varázslat is. (Harry Potter rajongóknak! :D )

Én csak ajánlani tudom! :)


Gorman atyát meggyilkolják. A nyomozást vezető felügyelőnek önkéntes segítőtársa is akad: Mark Easterbrook, a fiatal történész, aki - akaratán kívül - olyan események tanúja lesz, hogy nem maradhat tétlen. Így kerül a Sárgaszínű Lóról elnevezett hajdani fogadóba. Ebbe a házba azonban nem az éjszakai nyugalom utáni vágy hajtja a vendégeket, hanem újonnan feltámadt érdeklődésük a fekete mágia iránt... Lehetséges, hogy a középkori babonák, okkult tanok - és a modern tudomány - segítségével rontás, betegség, sőt halál hozható bizonyos nemkívánatos személyekre? Agatha Christie regénye különös világba kalauzolja az olvasót. Lehetséges, hogy a középkori babonák, okkult tanok - és nem utolsósorban a modern tudomány - segítségével rontás, betegség, sőt halál hozható bizonyos nemkívánatos személyekre? A válasz bízvást még Agatha Christie leggyakorlottabb olvasóit is meglepi.

2 megjegyzés:

  1. Imádom A.C.-t. :o) Na és mi a helyzet A halál angyalával? ;o)

    VálaszTörlés
  2. Őszintén? Kb. a 3/4-nél félreraktam pont ez miatt a könyv miatt, mert ezt időpontra kellett visszaadnom! :) De most ez kész, úgyhogy újra nekiülök a halál angyalának.

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates