2009. október 22., csütörtök

Nixy

Szeretnék néhány szóban bemutatkozni.
A könyvvel való kapcsolatom eléggé bensőséges. Kiskoromban nagyon zárkózott voltam, nem nagyon beszéltem, kb. 8-10 éves koromra volt ez főleg jellemző. Így a könyvekhez "menekültem". Ennek a korszaknak (is) köszönhető, hogy későbbiekben sem hanyagoltam az olvasást, sőt, egyre több könyvet olvastam el havonta.
A könyvekben azt szeretem, hogy ezzel nemcsak a szókincsem bővült/bővül, hanem olvasás közben az én lelki szemem előtt filmszerűen zajlik a történet, minden megelevenedik előttem, szerintem ez segít a fantáziában is.
Ahogy elkerültem főiskolára, akkor az első 1-2 évben sajnos nem sok időm volt az olvasásra, de az utóbbi kb. másfél évben sikerült bepótolnom.
Szeretem az ifjúsági és romantikus regényeket. Olyan regényeket is szeretem, ami egy kis történelemre épül (pl. szeretek Sissiről olvasni könyveket). Az úgymond nőcis könyveket is szeretem (pl. Hotel Bali, U.i. Szeretlek, Apuci lányai) Szeretem Danielle Steel könyveit és a kortárs írók közül Tasmina Perry és Fejős Éva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates