2019. június 26., szerda

# letye-petye

Letye-Petye 3. - Bea


10-20 évvel ezelőtt az erotika a filmek világában volt elterjedtebb. Mára ez a visszájára fordult és egyre inkább papír formájában jelenik meg. Jelenleg, a 21. században az erotikus könyvek megjelenésének számát követve, és abból kiindulva, hogy milyen sokan veszik ezeket, úgy gondolom, hogy egyáltalán nem ciki erotikus irodalmat olvasni. Manapság olyannyira vált elfogadottá és közkedvelt műfajjá, hogy minden hónapban megjelenik 1-2 újdonság a könyvesboltok polcain. Annyi sorozatot adtak ki ebben a témában, hogy szinte követni sem lehet. Egy biztos, ha ebben a kategóriában keresel könyvet, készülj fel, mert csak félmeztelen csávók fognak fogadni! Ami persze nagyon csalogató és csábító a hölgyek számára. 😉😎


Mégis, jelentősebb kérdésnek tartom:

Hány olyan van közülük, amit ízlésesen, érzékien és izgalmasan sikerült megírni?

Szerény véleményem szerint, egyre kevesebb az igényesen megírt erotikus könyv. Meglátásom szerint, kezdenek inkább tucat könyvekké válni. A történetek felszínesek, a stílus és a nyelvezet a háttérbe szorul. A helyesírásról már ne is beszéljünk! Olykor felmerül bennem a kérdés, hogy az írók vagy az olvasók igényei változtak meg ennyire. Visszatérve, már egyáltalán nem azt érezzük, amikor ilyen könyveket veszünk a kezünkbe, mint régebben. Nincs meg benne az az izgalom, az érzés, hogy tilosban járunk. Mint tudjuk, sokkal szívesebben csinálja az ember azt, amit nem szabad.  Nem egy erotikus könyvet olvastam az elmúlt évek alatt és az elején ugyanúgy levettek a lábamról, mint a világ nőinek a többségét. Emlékszem, én is próbáltam titkolni mások kíváncsi szemei elől, hogy éppen milyen könyv van a kezemben. Figyeltem rá, hogy senki se láthassa meg, senki se kérdezzen rá, hogy éppen mit olvasok, mert abban az időben én még úgy gondoltam, hogy ez tabu téma. 😮

Erre láss csodát! Eltelt – nem is tudom - talán 7 év és ma már majdhogynem a csapból is ez folyik. Viszont, azóta mélységesen csalódtam a műfajban. Minél többet olvastam, annál többször vettem észre, hogy a történet lényegében ugyanaz, mint az előző 3 könyvben, csak egy kicsit módosítva. Ugyanaz a sztori, csak más névvel, és más borítóval. Természetesen ez sokaknak még mindig átjön (amiért a könyvpiac nagyon hálás lehet), de én, aki ennyivel nem elégszem meg, inkább egyre inkább hajlok a kicsit lélekfacsaró, kissé komolyabb történetek felé, amelyekben nem feltétlenül maga az erotika van előtérbe helyezve, mindinkább a lélekfejlődés.

Pl


  • Ákody Zsuzsa: Minden harmadik kedden; Lélekrablók
  • Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje
  • Jessica Park: Lélegezz velem!
  • Ker Dukey - K. Webster: Pretty Stolen Dolls - Ellopott babácskák
  • Lakatos Levente: Szeress jobban! 
  • Lakatos Levente: Szigor (sorozat)
  • Sophie Jackson: Egy font hús
  • S.J.Watson: A másik én
  • Szentesi Éva: Pedig olyan szépen éltek

Mind nagyon jó, ajánlom figyelmetekbe! ☝😊

Egy szó, mint száz, a mai napig olvasok ilyen jellegű könyveket. Nem tagadom. Miért is kéne? A szexualitás mindig is hozzátartozott az emberiséghez. Sőt, ebből áll az emberiség. Teljesen természetes dolog. Úgy gondolom, hogy már eljutott odáig a világ, hogy elfogadja, a nőket is ugyanúgy hajtja a kíváncsiság e téren, mint a férfiakat. Akinek meg ez sok, úgysem fog soha ilyen könyveket a kezébe venni.
Mindent egybevéve, az én álláspontom szerint:



NEM CIKI EROTIKUS IRODALMAT OLVASNI! 😊



Drajkó Beáta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates