2018. május 29., kedd

# élménypark # karácsony

Milly Johnson: Téli láng

Milly Johnson: Téli láng

Szeretem az ilyen könnyed, szerelmes történeteket, bár kicsit tartottam tőle, hogy ebben a nyári hőségben furcsa lesz téli történetet olvasni. 😊

A borítón olvasható cím és a hozzá tartozó két mondat megtévesztett és jó pár oldalt elolvastam, mire kiderült, hogy félre olvastam a címet! Téli lány-t olvastam a borítón.

Kissé nehezen indult be az olvasás, sőt szomorkodtam kicsit, hogy a sztori elején kiderül ki, kibe lesz szerelmes. Aztán érdekes fordulatot vett a történet és már nem is volt olyan egyértelmű a végkifejlet. 😉

A karácsony a vidámság és a szeretet ünnepe...
Vajon Eve is megtalálhatja a boldogságot?

Eve soha nem szerette a karácsonyt, azóta pedig különösen gyűlöli, hogy a vőlegénye karácsony napján vesztette életét egy afganisztáni bevetésen. A legkevésbé sem számít arra, hogy kedves, idős nagynénje egy élményparkot hagy rá a végrendeletében, mégpedig olyat, amelynek fő témája épp a karácsony...

És nem ez az egyetlen meglepetés. A nagynénje végakarata úgy szól, hogy Eve-nek egy rejtélyes üzlettárssal, Jacques Glace-szal közösen kell vezetnie a parkot. Ki ez a Jacques Glace, és vajon miért vette be Evelyn néni a végrendeletébe?

Ám Eve nem retten vissza a kihívástól. Elhatározza, hogy bármi áron sikerre viszi Winterwoldöt. Vajon sikerül egyszer s mindenkorra felülkerekednie a karácsony és a mindent eluraló karácsonyi giccs iránti ellenszenvén? És végül sikerül Jacques-nak felolvasztania a lány jéggé fagyott szívét?


Eve évek óta csak a munkájának él, ezért mikor tudomást szerez nagynénje furcsa végrendeletéről, eladja régi vállalkozását és teljes erővel az új feladatokra koncentrál, miközben próbálja kideríteni, hogy ki is ez a Jacques Glace, akiről még sosem hallott a nagynénjétől, mégis bevette őt a végrendeletébe. Ráadásul a férfi pimasz módon házassági ajánlattal bombázza Evet, amit persze Eve elutasít. Vajon ő lenne az évek óta üldözött csaló, aki idős hölgyeket becsapva gazdagodik meg?

A túlzásba vitt munka következtében Eve-t ledönti a lábáról egy betegség, ami minden tervét felülírja. Mire felépül a betegségből, már szinte minden elkészül Winterworldben. De vajon mennyi valósult meg az Ő terveiből és mennyi Jacques terveiből? Micsoda izgalmak várnak még Evere?
Ezek már csak a könyv olvasása közben derülnek ki számodra, kedves olvasó. 😉

(Némi hasonlóságot véltem felfedezni Eve és köztem, legalább is ami a bezárkózásomat és az egyhangú életemet illeti. Bár szerencsére az én párom mellettem van és mindennél jobban szeretjük egymást, ennek ellenére sok mindent helyre kell tennem az életemben és el kell kezdenem újból igazán ÉLNI!)


A történet vége kellően romantikusra sikerült és bevallom elkapott némi karácsonyi hangulat a nagy meleg ellenére is. 🎄

Mire igazán belejöttem az olvasásba, már vége is lett a könyvnek. Nagyon megkedveltem az egész történetet és magával ragadtak az események. Már szinte láttam magam előtt Winterworld életét és lakóit. El tudnék képzelni egy ilyen élményparkot kis hazánkban is. 🎅

Ez a könyv biztosan felkerül az újra olvasható könyvek listájára, amit sajnos csak fejben tartok számon! 😏
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates