2018. április 25., szerda

# könyv # könyvek

Könyvfesztiválon jártam

Sziasztok!
(friss szerzeményeim a fesztiválról)
Mint sok más szerencsés könyv rajongó, idén én is ismét ellátogattam a könyvfesztiválra édesanyámmal, és hát… nem kevés könyvvel tértünk haza.

Először is szeretnék arról a bestseller boxról írni, amit a Líra Kiadó Csoportnál kaparintottam meg. Voltam olyan szerencsés, hogy vasárnap délelőtt nem sokkal nyitás után én kaparinthattam meg az utolsó ilyen kis dobozkát. Szóval bocsánatot kérek mindenkitől, akiknek már utánunk nem jutott, én voltam az a „szemét”, aki az utolsót is lenyúlta.

Megmondom őszintén, ez a nagy bevásárlás a Lírásoknál teljesen spontán volt. Eredetileg csak egy könyvért mentünk be, aztán találtam még egyet és stb.

Így látatlanban is szeretném, megköszöni az ott dolgozók segítőkészségét, az összes stand közül itt voltak a legkészségesebbek és ráadásul nekik köszönhetően gazdagodtam egy új, frissen dedikált Szurovecz Kitti könyvvel is.

Hatalmas nagy élmény volt találkozni az írónővel, egy nagyon aranyos, közvetlen személyt ismerhettem meg, nagyon szeretem a könyveit, az egyik kedvenc íróm, szóval így spontán összefutni vele nagyon nagy élmény volt. A legmeglepőbb pedig az volt, hogy pár órával később tényleg spontán összefutottunk a női mosdóban, és megismert. Számomra ez akkora elismerés, és öröm volt. Nagyon jót beszéltettünk a dedikálás alatt, kaptam egy ajándék részletet a most készülő könyvéből, kíváncsi vagyok milyen lesz, már nagyon várom, és azt hiszem, ezentúl szándékosan fogok a dedikálásaira menni.

Új szerzeményekből nem szenvedek hiányt, azt hiszem, ki se fogom tudni olvasni mindet a könyvhétig. Egyetlen csalódásom, vagyis inkább pofára esésem a könyvfeszten az az volt, hogy kinéztem magamnak Baráth Viktória könyveit, legalább a legújabbat mindenképpen szerettem volna megvenni, de sajnos a kiadója nem képviseltette magát a fesztiválon… Persze az én hibám, hogy nem néztem meg, hogy kint lesz-e a kiadó, de a fene se gondolta volna. Na, sebaj, legalább marad kívánságlistás könyvem a könyvhétre.

A könyvmolyképző kiadó standjánál pedig sikerült lecsapnom két sorszámozott új könyvre, aminek nagyon örültem, plusz ezzel anya is jól járt, mert ő így olcsóbban ihatott kávét az Alexandra Könyvszalonnál felállított kávéspultnál.

Mivel még csak pár éve járok könyvfesztiválra, ezért nem igazán voltam még semmilyen programon, idén is lett volna egy csomó, ami érdekelt, csak hát sajnos nem volt időm elmenni egyikre sem. Pedig igazán kíváncsi voltam, hogy Böszörményi Gyula mit tartogat még Ambrózy báró ügyben. (utólag olvasva rájöttem, hogy nagyrészt ez annak is titok marad, aki ott járt)


Összességében nagyon jól éreztem magam a könyvfesztiválon, a friss szerzeményemről pedig egy moly.hu-s link segítségével számolnék be. 
Ezek közül a könyvek közül van három, amit anyukámnak vettünk ( a Jeffrey Acher könyvsorozat első 3 része és a Athaneaum kiadó jóvoltából még 3 könyvvel gazdagodtam. ( a boksz tartalma: Révay Theresa: A muranói  üvegműves lánya, A férfilélek tükre illetve Kolozsi László A farkas gyomrában c. könyve plusz könyvjelző, kis csoki és egy nagyén édes kis jegyzetfüzet)
https://moly.hu/polcok/konyvfesztivalos-szerzemenyeim-2018
Köszönöm, hogy elolvastad! 

Eszter





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates