2015. május 13., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 134.

Melyik volt az a könyv, amelyik elolvasás után úgy éreztétek, hogy mindenképpen meg kell osztanotok másokkal is a véleményeteket akár a blogon, akár a Molyon, vagy más egyéb formában?
Képtalálat a következőre: „writer picture”


Kritta: Nekem Gordon Dahlquist: Álomfalók című könyve hozta el azt az érzést, hogy muszáj írnom róla, mert a történetet érdekesnek, újszerűnek tartottam és ezt másokkal is szeretem volna megosztani. Igaz, ekkor még csak rövidke bejegyzést írtam róla, de ez indította el a közlési lavinámat.

Törpilla: Nekem 2 ilyen könyv volt. Mindkettőről szóban nyilvánítottam rögtön véleményt az egyik olyan barátnőmnek, aki szintén szeret olvasni.
Az egyik ilyen könyv az az E. L. James: A szürke ötven árnyalata. Ez azért, mert annyira nagyon rossznak találtam, hogy az már idegesített és "ki kellett beszélnem" magamból.
A másik az a Fábián Janka: Emma szerelme. Ez pedig azért, mert annyira nagyon jónak találtam, hogy úgy gondoltam, ezt a könyvet másnak is meg kell ismernie, el kell olvasnia. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates