2014. december 31., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 115

Enyém az év utolsó kérdése, ami a következő évről szól.
Ilyenkor mindenféléket megfogadunk.
Neked lesz olyan könyvfogadalmad, amit a jövő évben biztosan elolvasol?

Törpilla: Nem szoktam fogadalmakat tenni, pedig tudom, hogy vannak megtartható újévi fogadalmak, mint pl. abbahagyom a testedzést, úgyis csak időpocsékolás, temérdek pénzt fogok elkölteni ruhára, stb..... :-)
A karácsonyra kapott könyveket mindenképp szeretném elolvasni. :-)

Adri könyvmoly:
Az én könyvfogadalmam az, hogy igyekszem leapasztani az itthoni olvasatlan könyveim számát, ami nem lesz könnyű, tekintve, hogy több mint 400 van. Továbbá a sorozatokat befejezem, nem kezdek újba. Reményeim szerint. Amit mindenképpen el szeretnék olvasni, az a Trónok harca hiányzó részei, továbbá a Fable gyűjteményem nagy része.

Eszter: Én sem szoktam fogadalmakat tenni, de tervezem, hogy a várólistámról is egyre több könyvet olvasok, nem csak recenziós könyveket. :)

Kritta: Igen, lesznek olyan könyvek amit jövőre mindenképpen el szeretnék olvasni, szám szerint 12 db. Ezek azért ennyire biztosak mert jelentkeztem idén  a Várólista csökkentésre. Mivel nem szeretek semmit félbehagyni, így remélem a fogadalomnak is eleget tudok majd tenni és csökkenni fog a várólistám 12 könyvvel, amik már régóta várják, hogy elolvassam őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates