2014. július 30., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 93.

Kép forrása
Mostanában alkotói válságban, illetve olvasási válságban szenvedek. Valahogy semmi sem jó, belekezdek egy könyvbe, de nem köt le, vagy iszonyú hosszú ideig olvasok egy regényt (ami máskor pár nap alatt meglenne), ha meg elolvasom, nehezen írok róla. A könyvtárból sem veszek már ki annyi könyvet, mint korábban, illetve az e-book olvasómon is olvasatlan könyvek sorakoznak. Remélem, ez csak átmeneti állapot, és hamar visszatér az olvasási kedvem.

Nektek volt már "olvasói válságotok"?

Törpilla: Nekem tavaly volt egy ilyen időszakom.  A munka és a magánéleti gondok miatt csak az olvasásra (vagy nagy ritkán még erre sem) jutott időm, arra meg már egyáltalán nem maradt időm és energiám, hogy írjak is róla. Most kezdem utolérni magam az írás terén, de még van nagyon sok könyv, amiről nem írtam. Ez akkor rossz volt, de most az az előnye, hogy gyakran frissül a blogom.... :-)

Kritta: Nálam egész gyakran előfordul ilyen, ezért is nem vezetem a saját könyves blogomat rendszeresen, mert bár olvasni sokat és sokfélét szoktam, de írni már közel sem mindenről van kedvem/időm. Ehhez hasonló alkotói válság a főzésben is rám szokott jönni, ilyenkor jön jól egy ismeretlen ország konyhájából származó recept. Valahogy a könyvekkel is így vagyok, néha kell az újdonság, egy addig nem olvasott műfaj és máris helyére billen az olvasási kedvem is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates