2014. május 28., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 84.

Biztosan nektek is volt már olyan könyv a kezetekben, melynek elolvasása után azt kívántátok, bárcsak ki sem nyitottátok volna. Mi, mik voltak ezek?

Niki: ó igen, én a mostanság "menő" erotikus regényekkel vagyok így. Tudom a visszajelzések alapján, hogy katasztrófára számíthatok, de mégis hajt a kíváncsiságom, aztán a végén (vagy még közben) verem a fejemet a falba, hogy miért nem hallgattam másokra.

Törpilla:  Nikihez hasonlóan sajnos, én is csalódtam már a manapság divatos erotikus regényekben, bár én előtte nem olvastam másoktól kritikát az adott könyvekről. Könyvet megnevezve pedig A szürke 50 árnyalata volt számomra a legpocsékabb.... :(  (A többi, pl. az Olja, Amit csak ő akar olvasható volt.)
Az utóbbi pár évben az alábbi könyvekben csalódtam:

Szalai Vivien: Drága kéj
Szalai Vivien: Hamis gyönyör
Tari Annamária: Y generáció
E. L. James: A szürke ötven árnyalata
J. D. Robb: Halálos ígéret
Méhes György: Emmi
Danielle Steel: Derült égből
Teri Hatcher: Az elégett pirítós 

Az első 3 könyvet azért olvastam el, mert a nagy hírverésük még akaratlanul is eljutott hozzám. Sajnos, nem voltak olyan jók ezek a könyvek, mint a marketingjük.... :( 
A többi könyvet én vettem vagy kaptam, de sajnos, ezek olvasása nagyon borzalmas volt...  

Eszter: Van egy pár ilyen olvasásélményem, legtöbbször vagyok olyan bolond, hogy tudom, milyen értékelések vannak róluk, mégis teszek egy próbát, aztán szidom magamat...ilyen volt például a Nekrofil és a Hentes c. borzalmas tabukönyvek. Ami viszont meglepett, hogy milyen jó visszhangja volt a Delíriumnak Lauren Olivertől, én mégis falra másztam tőle..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates