2014. február 12., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 69.


Nagy halogató vagyok. Megveszem a hőn áhított könyvet, majd ha rögtön nem kezdek neki, akkor bizony tolódik és tolódik. Ti rögtön elolvassátok a vásárolt könyvet vagy valami lista alapján olvastok, esetleg mikor- mihez van kedvetek?

Márti: Én általában rögtön minden könyvbe belekezdek és jobb esetben le se teszem. Az elmúlt években viszont ez idő-hiány miatt elég ritkán fordult elő, így az a gyakoribb, hogy belekezdek ugyan, de halogatás lesz a befejezésből.

Niki: Nem, nem szoktam rögtön belekezdeni egy könyvbe, jobban mondva elég ritka. Van egy kimondottan olyan könyvespolcom, amin a még nem olvasott könyveket tárolom, így onnan szoktam válogatni, hangulatomnak megfelelően.

Eszter: Én sajnos valahogy sosem tudom elolvasni a megvett könyveket, mert mindig bejön valami recenzió vagy "hű, most van bent a könyvtárban hónapok óta először, ki kéne venni..." könyv, így sajnos tolódik, és tolódik, még a karácsonyi ajándékkönyveknek sem kezdtem neki, pedig vannak köztük igazán jók.. De majd ha egyszer lesz időm.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates