2014. február 5., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 68.

Mindenkivel előfordult már olyan, hogy megvett vagy kapott egy könyvet, ami elsőre nagyon tetszetős volt, ám elolvasni mégis csalódás volt. Az lenne a kérdésem, hogy Ti még az ilyen könyveket is megtartjátok és őrizgetitek vagy adott esetben megváltok tőlük és eladjátok?
Én személy szerint minden elolvasott könyvet elrakok. Akár tetszett, akár nem mindegyikhez kötődök annyira, hogy ne legyen szívem megválni tőlük.

Niki: én nagyon kevés könyvhöz kötődöm, szóval ha valami nem tetszett nagyon-nagyon, vagy tudom, hogy még egyszer tuti soha többet nem olvasnám el, minden lelkifurdalás nélkül búcsút intek neki. 

Indriya: általában kötődöm a könyvekhez, viszont egyszer egy lomtalanítás során kaptam kb. 25-30 db rettenetes ponyvát...  Egyrészt bele se olvastam egyikbe sem, másrészt tényleg nem is kötődöm hozzájuk. Ha valaki szeretné őket, szóljon! :)

Eszter: Én inkább cserélgetni szoktam a molyon, hogy egy-egy rossz könyv ne foglalja a helyet feleslegesen a polcomon, de mégis jöjjön a helyére valami más könyv. :)

Adri: Sokáig csak halmoztam a könyveket, nem tudtam megválni egyiktől sem. most már alig van helyem, így erősen szelektálok.

Márti: Én kötődöm mindhez és saját könyvtárról álmodom :) Ha megvettem, akkor valamiért biztosan szükségem van rá. Előfordult már, hogy évek múlva tudtam csak igazán megérteni egy művet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates