2014. február 15., szombat

# Gyereksarok # gyermekirodalom

Gyereksarok 71.

Ajánló


"Az a fő, hogy megszülettem!
Nagy a világ, megvár engem!
Én vagyok a sárkánygyerek,
engemet vár eredő, berek!
Kicsi vagyok, de megnövök, mint a dinnye, vagy mint a tök!
Énrólam szól most az ének, örüljetek Süsükének!

Megjött Süsüke! Itt van Süsüke!

Csukás István tollából!
Süsü, a sárkány imádott, felejthetetlen klasszikus. Csaknem negyven esztendeje, hogy e példátlanul népszerű mesehős észrevétlenül belopakodott az olvasók szívébe, és azóta is minden korosztályt meghódít bumfordi bájával és humorával.
Most, az ő története folytatásaként, Süsü újszülött gyermekéről mesél nekünk az író. Süsükéről, aki az elkomorult Sárkányföldre gyermeki derűjével, csintalan szertelenségével visszalopja a vidámságot, a tiszta érzelmeket és az igazi barátság erejével visszavarázsolja Sárkányföld egére az életadó napot."
_____________
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó (2013.)
Oldalszám: 64
Korosztály: 4-8 éveseknek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates