2013. november 20., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 57.

Borító mániás vagyok. Nagyon fontos, hogy a könyv külseje is megfogjon, nem csak a belseje.
Nektek van kedvenc borítótótok? Megosztjátok velünk?


Adri könyvmoly: 
Az én külföldi és hazai kedvenc borítóim: De nehéz volt  a választás, mert sok kedvencem van.






Niki: nagyon nehéz csak kettőt kiemelni, mert szerencsére elég sok nagyon szép borítót láthatunk a külföldi és a hazai megjelenések közt.Van amelyiknek maga a képe fog meg, másnak a színvilága, szóval tényleg nagyon nehéz választani. Így nem is teszem, csak mutatok egyet a külföldiek és egyet a hazaiak közül, amik tetszenek.










Eszter: Szerintem elég nehéz kérdés ez egy könyvmolynak, mivel az újabb kiadások között igazán
lélegzetelállítóak vannak, és a régebbiek közt is van olyan, amiről meg sem mondanám, hogy több éve készült, így bonyolult kiválasztani kettőt, de ha mégis választani kell, akkor ez a kettő lenne az:




Mick: Az abszolút kedvencem Eoin Colfer: Artemis Fowl - Tündérekkel életre-halálra című könyvének első magyar kiadása. A kódex szerű megvalósítás nagyon passzol a könyvhöz, a dombornyomású pántok és a zár pedig még inkább feldobják az összképet. Gyerekkorom óta ez a kedvenc borítóm.











Viki: Imádom, ha egy borítóra jó ránézni. Persze, ez nem azt jelenti, hogy az alapján döntöm el, elolvasom-e a könyvet, avagy sem, de azért felhívja a figyelmet magára egy jó borító! ;) Kedvenceim Ward és Cole borítói.





Indriya: Nagyon rég olvastam Müller Pétert, egy időben azonban nagy kedvencem volt (a Lomb és gyökér, valamint a Kígyó és kereszt c. könyveit ma is fontos írásoknak tartom). Sosem felejtem el, amikor rájöttem a titokra, mi lapul a Kígyó és kereszt c. könyv celofánborítása és az angyalka alatt, percekig döbbenten néztem... (azért ne tegyétek tönkre a saját példányt, inkább megmutatom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates