2013. november 13., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 56.

Számomra nagyon fontos, hogy a könyvvel különleges kapcsolat alakuljon ki köztünk, hogy a kezembe vegyem, megszagoljam, lapozgassam, ezért nálam szóba sem jöhetne, hogy átálljak az e-book-ok olvasására.

Ti hogy vagytok ezzel? Inkább e-book vagy nyomtatott könyv pártiak vagytok?

Niki: nehéz kérdés, mert a nyomtatottnak és az elektronikusnak is megvan a pro és kontrája. Én nagyon sokáig így voltam ezzel a kérdéssel, hogy a nyomtatott mégis csak az igazi könyv. Mert illata, súlya van, lehet lapozgatni, cetliket beletenni. Ma viszont már úgy vagyok vele, hogy az olvasó mégis csak praktikusabb. Sok könyv, kis helyen is elfér. És már nem zavar, hogy nem tudok cetliket becsúsztatni a lapok közé, meg nincs könyv illata, mert a praktikussága előnyt élvez jelenleg a szememben.

koalány: Az e-book-ot nagyon praktikusnak tartom, mivel én elég sokat olvasok jövet-menet, utazás közben, és sokkal kényelmesebb egy mini e-book olvasót a táskámba csúsztatnom, mint egy többszáz oldalas könyvet magammal cipelnem nap mint nap. De ennek ellenére még mindig a papír alapú könyvek az igaziak a számomra.

Adri: Egyértelműen könyv pártibb vagyok. Már kezdek megbarátkozni az e-olvasómmal, de olyan személytelen. Nem látom a szép borítót, nem tudom lapozgatni és hasonlók.  Viszont már nincs helyem a könyveknek, így okos megoldásnak tartom az e-olvasót is.

Indriya: Én is úgy vagyok vele, hogy a könyv az papírok tömkelege, könyvjelző és illat. Nekem még most is eléggé megszokhatatlan, amikor metrón ülök és látom, hogy mindenféle kütyükön olvasnak emberek. Lehet, hogy öregszem, és nálam is eljött idejekorán a "bezzeg az én időmben" - korszak :), talán változni fog idővel a hozzáállásom. 

1 megjegyzés:

  1. Könyv! Tapintás...lapozgatni lehet, szemet gyönyörködtető, illata van. Könyvből sohasem elég.

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates