2013. szeptember 25., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 49.

forrás
Mennyire hagyjátok ott a kezetek nyomát egy könyvön? Na nem arra gondolok, hogy az éppen elfogyasztott lekváros kenyér is meglátszik-e rajta, hanem hogy pl. beleírtok-e, aláhúzzátok-e az érdekesnek ítélt részeket? 
Én sokáig borzasztóan ellene voltam minden ilyesminek, szinte barbár dolognak tartottam.  Ma már kicsit másképp gondolom. Vannak könyvek, amikben ceruzával, halványan bejelölök, általában megcsillagozok részeket, amikre úgy gondolom, hogy később még érdemes ránézni, újra átolvasni. Aláhúzni ritkán húzok alá, ha mégis, azt is szigorúan ceruzával. Firkálni nem szoktam a könyveimbe. :)

Niki: ó, én nagyon-nagyon vigyázok a könyvekre. Már attól a falra mászok, ha betörik egy kicsit a gerince, vagy egy picike szamárfül lesz. :o) Ha egy oldalt meg akarok jelölni, akkor is post-itet ragasztok a tetejére vagy az adott sor mellé. Esetleg egy lapot rakok a végére, ahová felírtam, amit szerettem volna.

koalány: Én sem szeretek beleírni a könyvekbe, inkább én is cetlit teszek be, és ha szükséges, arra jegyzetelek, vagy felírom azt az oldalszámot, ahol a számomra fontos/érdekes gondolat van. Persze a tankönyveimmel és főiskolai jegyzeteimmel más volt a helyzet, azok tele voltak aláhúzásokkal, színes kiemelésekkel.

Eszter: Én is osztom az előttem hozzászólók véleményét, nem szoktam beleirkálni a könyvekbe, szinte emberszámba veszem őket :) Annyira gyakran még nem fordult elő velem, hogy jegyzetelni kellett, általában a fontos momentumokra emlékszem, ha meg mégis elfelejteném, újraolvasom a könyvet, az sosem árt :)

Adri könyvmoly:
Szegény könyvek. Nem vetemednék arra, hogy bele írjak vagy alá húzzak bármit is benne. Nagyon vigyázok rájuk. Ha fontos részt találok, akkor kiírom z oldal címet vagy a gondolatot.
Viszont imádom, mikor az első oldalra ír nekem az ajándékozó vagy maga az író egy kedves kis emlékeztetőt, dedikálást vagy bármit!

Félcsi:
Én sem szoktam beleírni a könyvekbe, kivételt képeznek nálam a tankönyvek. Egyébként, ha valami tetszik, azt kijegyzetelem, régebben, mikor még fiatal voltam, az volt a mániám, hogy a könyveket kijegyzeteltem. :-) De mondom, még nagyon fiatal voltam akkor, és nem volt vélhetően más dolgom. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates