2013. június 26., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 38.

Forrás: Getty Images
Itt a nyár, a kánikula, jobb esetben vízparton vagy strandon is tölthetjük az időt. Arra lennék kíváncsi, hogy ha van lehetőségetek kifeküdni a vízpartra, milyen olvasnivalót visztek magatokkal? Amit egyébként is olvasnátok, vagy inkább valami könnyedebb olvasmányt, nyári romantikus regényt? Vagy csak simán elvagytok egy újsággal vagy keresztrejtvénnyel? 
Nekem most, hogy gyerekem van, ritkábban jut arra időm, hogy nyaraláskor a vízparton olvassak. De korábban vittem magammal könyvet is, olvastam könnyedebb női magazinokat és szerettem rejtvényt fejteni/sudokuzni is az árnyékban.

Márti: Régen sokat olvastam napon, strandon. Az épp aktuális kötelezőket vagy krimiket, azt hiszem egy Robin Cook ázott is el. Volt olyan is, hogy grafilogikát vittem (juj, de régen játszottam már :) ) Most pedig, azt hiszem mondanom se kell, hogy a négy gyerek mellé csak a pancsolókönyv fér be  ;)

Adri könyvmoly: Már az eszemet sem tudom, mikor jártam vízparton. főleg olvasni nem tudok ott. De ha tehetném, valami könnyed, vidám olvasnivalót vinnék, esetleg egy kis romantikust.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates