2013. május 15., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 32.

Fotó: saját, 2012.
Áprilisban lezajlott a Nemzetközi Könyvfesztivál, június 6-án pedig kezdődik az Ünnepi Könyvhét. Ti ki szoktatok látogatni ilyen eseményekre? Illetve, ahol ti laktok, szoktak lenne hasonló rendezvények?
Szerintetek miért fontos, hogy rendezzenek könyvfesztiválokat? Erre várom a válaszokat, véleményeket a mai Kíváncsi Szerdában!


Ani: Sajnos én még egyszer sem voltam a Könyvfesztivál programjain... Nálunk is szokott lenni Könyvhét, néhányszor már kilátogattam, de nem találtam különösebben érdekesnek... Nem olyan, mint a fővárosban :( Pedig fontosak ezek a rendezvények, méghozzá azért, mert ma sajnos a marketing minden. Nyilván aki nagyon szeretné, anélkül is megtalálja a könyveket, de nem mindegy, hogy mire szocializáljuk a fiatalokat...

Niki: nekem eddig egyszer volt alkalmam részt venni a Könyvfesztiválon, akkor is igazából teljesen véletlenül csöppentem oda, de ha már arra vitt utam. ;o) Igazából, ha a fővárosban laknék, akkor nagy eséllyel többször kilátogattam volna ezekre az eseményekre, de mivel vidéken élek, utazni kéne, stb., így mint láthatjátok is fentebb, nem jött össze többször. Amúgy fontosnak tartom az ilyen és ehhez hasonló könyves rendezvényeket, már csak az olvasás népszerűsítése miatt is.

Adri könyvmoly: Sajnos felénk semmi hasonló nincs. Pedig olyan jó lenne.
Egyszer, ha megtehetem, tuti elmegy valamelyikre végre.
Szerintem összehozza az olvasóközönséget egymással, az írókkal és a kiadókkal is.
A sok akció előnyös a vásárlónak. A kiadó pedig újabb híveket szerezhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates