2013. január 2., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 13.

forrás: weheartit.com

Új év, új fogadalmak. Arra lennék kíváncsi, hogy beterveztetek-e olyan könyveket, amiket idén mindenképp szeretnétek elolvasni?

koalány: Igazából nekem mindig az a fogadalmam, nem csak az újévi, hogy több klasszikus szépirodalmat olvasok, nem csak mai könyveket. Ám a nap végére (munka, gyerek, háztartás) mindig úgy elfáradok, hogy muszáj valami könnyedebbet, szórakoztatóbbat olvasnom, hogy kikapcsoljam az agyam.
Most egyébként Az utolsó egyszarvú című könyvet szeretném majd beszerezni, illetve A sötét ötven árnyalata is tervbe van véve, bár az első rész annyira nem jött be, azért a kíváncsiság bennem van, milyen lehet a második része.

Ani: Én mindig belebukok a fogadalmakba és a tervezgetésekbe... Újév kapcsán arra gondoltam (mondhatnám, azt fogom kierőszakolni magamból), hogy az itthoni könyveket olvassam el, és addig ne vásároljak újat, amíg ilyen sok olvasatlan könyvem van... Tervben van többek között egy Benzoni-sorozat (A firenzei lány) és az Anne B. Radge Neshov-trilógiája is, ezek nagyon-nagyon régen várnak már arra, hogy elolvassam őket. És persze szeretnék még jó pár klasszikust is elolvasni... Szóval nincs fogadalom :) Hátha úgy sikerül!

Félcsi:  Ez egy nagyon jó kérdés, ugyanis én mindig tervezek, aztán persze "ember tervez, Isten végez" lesz a dologból. Most mindenesetre megterveztem, hogy várólista-csökkentést hajtok végre. Az első könyvet már ma el is olvastam a tervezettből. Úgyhogy azt gondolom, egész jól haladok. :-) Persze tervezek mindenféle "extrákat" a blogomra, de valahogy eddig még sosem sikerült, vagy csak töredékesen tudtam megvalósítani a dolgot. Terv még az is, hogy mindennap frissítem a blogomat, és itt sem hagyok egy hónapot sem üresen, már ami az én bejegyzéseimet illeti. Tervezem azt is, hogy megveszem az összes Szent Johanna Gimi könyvet, amiből még csak a hetedik rész van meg. Meg még egy csomó könyvet szeretnék elolvasni, de ha mind felsorolnám őket, nem lenne elég az oldal. :-)Hogy mi lesz a tervekből? Lesz-e belőlük valóság? Nem tudom. :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates