2012. január 11., szerda

James Redfield: A Tizenkettedik felismerés

A döntés órája
Ha az ember elindul az Úton - amit gyakran spiritualitásnak, ezotériának, tudatosságnak nevezünk - akkor a véletleneken túl az üzenteket is észre veszi. Azokat az üzeneteket, amelyek mindig a megfelelő időben és a megfelelő helyen érkeznek. Bevillanó gondolat formájába, mások által elejtett mondatok által, véletlen meghallgatott beszélgetésként, stb. Vagy könyvként. Az utóbbi hónapokban különösen foglalkoztatott, hogy vajon hova tart a világ, vajon tényleg lesz valaha Egység legalább egy nemzeten belül. Végül mindig odajutottam kis ember vagyok én. Nekem legfeljebb az a dogom,hogy a saját egyéni életemet a lehető legboldogabban éljem. Majd találkoztam egy ismerőssel, akinek a története újra megmozdított valamit bennem, hogy valamit mégis tenni kellene, mert a nagyok nem teszik. Sőt.
Ekkor "jött szembe" velem a Tizenkettedik felismerés és a fülszövegben ez a mondat: Ma, amikor nőttön-nő a politikai korrupció és a gazdasági bizonytalanság, a globális méretekben fennálló vallási feszültségek pedig hamarosan atomfegyverek használatáig is eljuthatnak... 
Kíváncsivá tett. Vajon tényleg van megoldás? James Redfieldet már ismertem, és az iránta érzett "bizalom" az amiért, éreztem nem fog csalódást okozni a könyv. Számomra azért is hiteles Ő, mert egy közérthető nyelvezetű történeten keresztül próbálja a megismertetni a világ "összjátékát", az emberiség fejlődését. Ha egy írói kritikát írnék, akkor azt is hozzátehetem - abszolút izgalmasan tárja elénk a főhős útját; már-már azt hiszi az ember, hogy krimit olvas.
Tulajdonképpen alig lehet letenni, de néha mégis le kell. Azért is, hogy az ember feldolgozza az olvasottak, és azért is, hogy közben megélje azokat.
A történet elején a szereplők felelevenítik az előző felismeréseket, vagyis nem szükséges a korábbi történetek teljes ismerete. Abban viszont biztos vagyok, hogy aki ezt elolvassa, kedvet kap majd a korábbiak megismeréséhez is.
A Tizenkettedik felismerés pedig röviden arról szól, hogyan lehet beépíteni az életünkbe a felismeréseket. 12 integráció, ami segít abban, hogy a pozitív, optimista gondolkodás módot meg tudjuk tartani és ezáltal képesek legyünk javítani a saját és akár mások életminőségén. 

A Kilenc felismerést a Mennyei Prófécia tartalmazza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates