2011. augusztus 3., szerda

Az olvasás 7 hete - 5.

Milyen könyvet írna legszívesebben?

Lehet, hogy vámpíros tinitörténetet kéne írnom, mivel most az elég divatos? ☺ Na de komolyra fordítva a szót. Azt hiszem, maradnék a krimi műfajánál. Hogy miért? Régebben, tizenévesként rengeteg kis történetet írtam, még ma is megvan az a három kis csíkos füzet, amelyek tele vannak ezekkel az ún. "krimikkel." Mindegyikben van haláseset, gyilkosság, eltűnés, persze olyan tizenéves fantáziával. Huszonegy -két évesen is írogattam krimiket, rejtélyes történeteket, de "felnőtt fejjel" néhol még azok is éretlenek, bár már kiforrottabbak, mint a gyerekkori krimik. Szóval ha lenne egy kis időm, megint krimit írnék, az biztos! Szövevényest, rejtélyest, szerelmi szállal.
A másik meg a nosztalgiázás. Szeretném gyermekkorom történeteit összefoglalni, leírni, hogy miket bandáztunk, milyen csínytevéseket követtünk el húgommal és barátainkkal, abban a korban, amikor még nem volt mobiltelefon meg facebook.☺ Lenne egy pár vicces történetem!
Hát ilyeneket írnék én.

Kedvenc műfajok
A fent leírtakból következik, hogy a krimi az egyik kedvencem. Lehet klasszikus (Agatha Christie), vagy akár modern is (ld. svéd krimik). Ezen kívül, mostanában a régi korabéli történeteket is szeretem. De egyébként bármilyen műfaj jöhet, hangulatfüggő (romantikus, dráma, szórakoztató stb.)
Egyetlen műfajt nem szeretek és nem is olvasok, ez pedig a sci-fi, illetve a fantasy. Az ilyen jellegű történetek eléggé távol állnak tőlem, jobban szeretem azokat a könyveket, amelyeknek van valami valóságalapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates