2010. október 19., kedd

# romantikus # szórakoztató irodalom

Susan Elizabeth Phillips: Se veled, se nélküled

„Gracie harmincéves és még szűz. A szülei annak idején egy aggok otthonát vezettek, s a lányt éjjel-nappal idős emberek vették körül. Édesanyja pedig gyakorta mondogatta neki, hogy női ágon hozzájuk hasonlóan valamennyi felmenőjük jelentéktelen külsejű volt. Apja halála után az édesanyja túlad az öregotthonon, és lányával Floridába költözik, ahol Gracie-nek életében először a saját lábára kell állnia. Úgy véli, egy filmstúdiónál szerzett produkciós asszisztensi állásával unalmas hétköznapjaiból jegyet váltott a kalandok csillogó világába. Ám azonnal minden a feje tetejére áll, amikor első megbízatásaként a stúdió legújabb filmjének leendő sztárját, a futballikon Bobby Tomot kell rávennie arra, hogy időben jelenjen meg a forgatáson és teljesítse a szerződését.”- olvashatjuk a könyvről a fülszövegben.

Az írónőtől ez volt a 2. regény, amit olvastam, de nem volt olyan jó, mint az első (a Várom a párom című regényét olvastam már, ami
itt olvasható). Több kritikát, véleményt is olvastam erről a könyvről, mielőtt alkalmam lett volna elolvasni. Csak jókat olvastam, így egy jó könyvet vártam, de nem nyerte el a tetszésemet végül.

Ez a könyv egy sorozat része, a Chicago Stars szériának.
Ugyebár korábban, 2007. jabuárjában a Várom a párom című könyvet olvastam az irónőtók. Azt, hogy sorozattag, azt most tudtam meg csak 1-2 hónapja, a könyv kiolvasása után több, mint 3 évvel. Biztos, hogy azért nem tűnt fel, hogy sorozattag, mert maga a könyv önálló történet (mint mindegyik része).

A sorozat kötetei:
1. Csak te kellesz!
2. Se veled, se nélküled
3. Apafogó
4.Az álom, édes álom
5.Törékeny szív
6. Várom a párom
7. Született csábító

A Se veled, se nélküled című regénynél se lehet észrevenni, hogy sorozattag, mert a történet nem kíván előzményt sem, se folytatást.

Igyekszem majd a többit is kiolvasni.


Erről a könyvről korábban Niki itt írt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates