2010. október 28., csütörtök

# gyermekirodalom

Marék Veronika: Boribon autózik, Boribon beteg

Nincs manapság szerintem olyan kisgyerekes család, ahol ne fordulna elő legalább egy Boribon könyv. Nekem gyermekkoromban a Boribon és a hét lufi volt meg, ez amolyan "alap" Boribon könyv szerintem. (Innen tanultam meg a szivárvány színeit is. ☺)
Kislányomnak a következő két kötetetet vettem meg, és most ezeket ajánlom nektek is:

Boribon autózik - ugyanis kislányom lány létére imádja az autókat. ☺
Annipanni almáspitét sütne, csak éppen alma nincs hozzá. Boribon autójába ugrik, és elrobog az öreg almafához. Szerencsére haza is ér, de almák nélkül. Mi történt vele? 



Illetve most, hogy kislányom beteg volt ezt is beszereztem: Boribon beteg
Boribon rosszul érzi magát, belázasodik. Ágyban kell maradnia, s szedni kell a sok orvosságot. Bizony, lassan múlnak a napok a gyógyulásig. De szerencsére ez a nap is megérkezik.

Ez utóbbiról egy személyes törtélnet: itt volt a doktornő, meghallgatta kislányomat, aki elkezdett sírni - mint minden egyes vizsgálatkor. Mondom neki, ne sírj, hát a Boribont is megvizsgálta a doktor bácsi, tudod, olvastunk! Erre rögtön abbahagyta a sírást. Mi mindenre jók a Boribon-könyvek ☺

További Boribon-könyveket Marék Veronika oldalán találtok.
Valamint Niki is írt már róluk, pl.itt, hiszen ők is nagy Boribon-rakongók ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates