2009. október 22., csütörtök

Julcsi

Szeretnék nektek pár sorban bemutatkozni! Már egészen pici koromban nyilván valóvá vált hogy szoros kapcsolat fűz majd a könyvekhez! Előttem van a kép mikor olyan hat éves lehettem,mikor egész álló nap azzal "Nyüstöltem" Anyuékat hogy olvassunk,lehetőleg rövid de sok mesét akár játék helyett is! Majd elérkezett az iskoláskor amikor én és a könyv az olvasás élmény ismeretében életre szóló barátságot kötöttünk! Mit jelent számomra a könyv,az olvasás? MINDENT! A legjobb barátom! aki néha felvidít,meghat vagy éppen elgondolkoztat! és sosem hagy unatkozni! Segít elviselni az élet megpróbáltatásait!(Mozgássérült vagyok+ egyéb krónikus betegségek)Ezért Minden nap hálát adok az Istennek hogy legalább az olvasás gyönyörűségét megadta nekem! Milyen könyveket szeretek:Bármi lehet csak legyen valóságalapja és mondanivalója, Hozom majd nektek azokat amelyek megérintették a szívem,vagy hatást gyakoroltak rám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates