2019. január 8., kedd

# 7 nap 7 könyv # doxa

7 nap 7 legmeghatározóbb könyv

A nagy kihívás!

Azt gondoltam nem lesz nehéz az ismerőseimből kihúzni 7 számukra fontos vagy meghatározó könyvet. De tévedtem. Nehezebb volt mint gondoltam.

Így a kihívás cikk az én kihívásom is lett :)

Kezdjük is az elején!  FB-n terjedt a múlt hónapban egy kihívás, miszerint minden nap tegyünk ki egy számunkra meghatározó könyvről képet az üzenő falunkra minden egyéb hozzáfőzés nélkül.
7 nap 7 könyv. 

Fellelkesülve megszondáztattam az ismerőseimet akik nagy részt 20-40 év közöttiek, hogy melyek lennének az ő fent említett könyveik.

Ezt szedtem most össze nektek két csokorba.

Pasik vs. Csajok. 

Hátha van olyan amihez kedvet kaptok. De elég a duma, elő a farbával :)

A közös többszörös a világon mindenhol a bestsellernek számító:



Csajok:















Pasik:









Ahogy látható, eléggé sokrétű. Néhány meg lepett. Nekem adott pár tippet a könyves bakancs listára.

Van amit még nem olvastál?

Az én első két választásom:




Nektek mi az első két kedvenc vagy meghatározó könyvetek?

Tarts velem! Kihívásra fel!

Doxa😊




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates