2014. január 1., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 63.

Nekem a csatlakozás a Könyvfalók bloghoz teljes mértékben megváltoztatta az életemet. Azelőtt, hogy csatlakoztam, kb. 2-3 héttel kezdtem el olvasni, ám ahogy egyre több bejegyzést írtam, úgy gyarapodott a könyvek száma is. Ez ösztönzött arra is, hogy létrehozzam a saját könyves blogomat, és a sok olvasás hatására eldöntöttem azt is (végre), hogy mivel szeretnék továbbtanulni. :)

Nektek mi változott meg az életetekben azzal, hogy olvastok/ a Könyvfalók blog tagjai vagytok?

Niki: engem olyan értelemben a blog nem változtatott meg, hisz igazi könyvmoly vagyok, kb. 8 éves korom óta. Amiben mégis más lett az életem a Könyvfalók létrejötte óta az az, hogy eddig kivéve a kötelező olvasmányokból készített olvasónaplókat, sose örökítettem meg az olvasmányélményeimet. Ma már viszont, el se tudom képzelni, hogy ne írnék az elolvasott könyvemről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates