2014. január 8., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 64.

Kép forrása
"Ajándék lónak ne nézd a fogát" - avagy Veled előfordult-e már, hogy olyan könyvet kaptál karácsonyra (vagy szülinapra, vagy bármikor), ami már megvan Neked? Vagy olyat, ami abszolút nem jön be, nem a Te stílusod, de muszáj jó képet vágnod hozzá? Ilyenkor mit teszel? Felteszed a polcodra a többi közé, vagy netalántán tovább ajándékozod, eladod? Még ha nem is "szép dolog". Persze úgy, hogy az ajándékozó ne tudja meg.
Velem már előfordult, hogy egy távolabbi rokonomtól kb. két éve karácsonyra egy olyan könyvet kaptam meg, ami már megvolt nekem - így igen, januárban tovább is adtam.
Erre a kérdésre várom a válaszokat, tapasztalatokat a mostani Kíváncsi szerdában!

Adri könyvmoly:
Ha már megvan a könyv, akkor nincs mit tenni, tovább kell adni. de szerencsére ilyen nem fordult elő velem. Olyan már igen, hogy nem a stílusomnak megfelelő könyvet kaptam. Megpróbálkoztam vele, majd egy idő után úgy is eltűnt a polcomról.:)

Mick:
Még nem fordult elő. Könyvet csak olyan emberektől kapok, akik közel állnak hozzám, Velük viszont van egy hallgatólagos és kölcsönös "megállapodás", miszerint ha nem vagyunk biztosak abban, hogy nincs meg a könyv a másiknak akkor megkérdezik vagy belopózunk egymás szobájába és megnézzük.. :D

Eszter:
Általában a szüleimtől, páromtól szoktam könyvet adni, de ők mindig kérnek egy listát, vagy elmegyek velük kiválasztani az adott könyvet, biztos, ami biztos. :)

Törpilla: 
Velem még megtörtént, hogy olyan könyvet kaptam, ami már megvolt. Az egyik rokonomtól megkaptam egyszer karácsonyra ebből a könyvből az első példányt, majd 2 évre rá karácsonyra ugyanattól ugyanazt a könyvet.... :( Neki személyesen nem mondtam, csak a szűk családomban jegyeztem meg, így azóta a testvéremen keresztül kitudakolják, hogy pontosan mit is szeretnék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates